Erra Fazira 'Terkena' Dengan Wan Nurin !. Hai korang. Malam ahad baru ini telah berlangsungnya rancangan I Can See Your Voice Malaysia. Rancangan ini memang menjadi kegemaran rakyat Malaysia.

Minggu ini kita ada tetamu jemputan iaitu Erra Fazira.
Selain Erra, kita ada Kamal Adli Eira Syazira dan juga pelakon kacak iaitu Yusuf Bahrin.

Erra mula-mula lagi dia cakap yang dia boleh baca perwatakan orang tapi dia 'terkena' dengan peserta akhir yang dipilihnya.


Erra Fazira 'Terkena' Dengan Wan Nurin !


Tarikh : 21.3.2020
Masa : 9 pm

Erra Fazira 'Terkena' Dengan Wan Nurin !


Jom kita tengok dekat bawah ni ya.

👇👇


Dah tengok ka? hahaha.

Terkejut Erra bila dengar suara wan nurin Nadhirah ni kan. haha Aku pun mula-mula nampak dia macam pandai menyanyi dan merupakan penyanyi sebenar. Tapi lain pulak jadinya. haha.

Ini merupakan minggu kedua berturut-turut rancangan ni tak dapat teka penyanyi sebenar. Minggu lepas Hattan pun tak berjaya.

Memang terbaik lah..

Siapa pula tetamu minggu depan?
sama-sama kita nantikan.




 Jom tengok drama di channel telegram kami!

klik link di bawah ini ya.


Post a Comment

Previous Post Next Post