Sinopsis Drama Melastik Ke Hatimu (TV3)

Sinopsis Drama Melastik Ke Hatimu (TV3). Drama baru di TV3 iaitu Drama ' Melastik ke Hatimu' akan mula ditayangkan pada 21 Januari 2021 di Slot Lestary TV3. Antara pelakon utama drama ini adalah Janna Nick dan juga Andi Bernadee. Drama ini akan menggantikan drama Hadiah Dari Tuhan yang telah tamat siarannya. drama adaptasi novel 'Melastik ke hatimu' karya Aqma Dee. Berikut merupakan Sinopsis Drama Melastik Ke Hatimu (TV3) untuk bacaan anda.

 
Sinopsis Drama Melastik Ke Hatimu (TV3)



Sinopsis Drama Melastik Ke Hatimu (TV3)

Drama romantik komedi ini di arahkan oleh Azmi Hata yang mempunyai 13 Episod kesemuanya. Antara pelakon lain yang terlibat dalam drama ini adalah Janna Nick sebagai Haura Annisa, Andi Bernadee sebagai Ziyyad, Norman Hakim sebagai Jeffry, Wani Kayrie sebagai Fatin, Puteri Sarah Liyana sebagai Faida, Azrel Ismail, Ahmad Ezzrin Loydan Azizah Mahzan


Drama ini mengisahkan tentang  seorang gadis yang bernama Haura (Janna Nick). Seorang gadis kilang yang kononnya 'gangster' tapi hidupnya dikawal oleh ibunya yang mahukan menantu yang kaya. Haura bercinta dengan Naim tetapi hubungan mereka ditentang kerana Naim hanyalah seorang posmen.

Haura terpaksa akur apabila dijodohkan dengan Ziyyad (Andi Bernadee), seorang tauke kilang di tempat dia dan kakaknya Faida bekerja. Ziyyad digelar 'kayu cengal' oleh pekerja kilang kerana sikapnya yang tak endahkan orang rupanya menyimpan perasaan pada Haura dalam diam. 

Mereka terikat dalam perkahwinan. Ziyyad cuba memikat hati Haura dan Haura pula mencari jalan supaya Ziyyad menceraikannya kerana cintanya hanya untuk Naim. Ziyyad disenangi oleh ayah Haura yang terkena serangan strok dan kebaikan Ziyyad akhirnya berjaya membuahkan rasa cinta di hati Haura untuk suami.

Sedang mereka melakar bahagia, musibah melanda Ziyyad. Keluarga Ziyyad diisytihar muflis dan terbongkar suatu rahsia yang selama ini tersimpan kemas. Keadaan itu menyebabkan emak Haura memaksa Ziyyad melepaskan Haura.





Post a Comment

Previous Post Next Post