Drama Tak Sempurna Mencintaimu Episod 22 FullTayangan drama 'Tak Sempurna Mencintaimu'  bermula pada 29 Mac 2021. Drama ini diadaptasi dari novel karya Rehan Makhtar. Antara pelakon utama cerita ini adalah Redza Rosli dan Intan Najuwa. Yang bestnya, cerita ini akan ditayangkan untuk slot akasia di TV 3.

Ramai yang tertanya-tanya macam manalah cerita Drama Tak Sempurna Mencintaimu Episod 22 Full ni ya. Sebab apa, dari teaser dia pun dah nampak macam best. hehehe jadi kalau korang nak tengok, boleh tengok di bawah ini ya. 



Drama Tak Sempurna Mencintaimu Episod 22 Full




Tonton Drama Tak Sempurna Mencintaimu Episod 22 Full

Selepas kemalangan melibatkan adik Siratul dan Mustaqim tempoh hari,Mustaqim tidak dapat melepaskan Siratul begitu saja sehingga dia membayar ganti rugi dari kemalangan tersebut. 


Wajah, lirik mata dan kata-kata Siratul kedengaran begitu jengkel pada pendengaran Mustaqim. Tapi yang jengkel itulah yang dia mahu pandang, yang mahu dia tatap dan mahu dia dengar.

Jom tonton dii bawah ini Drama Tak Sempurna Mencintaimu Episod 22 Full 


👇👇

https://wetv.vip/en/play/b4eqztewuj5ju8l?vid=z0036vxrrvy


Jom tonton episod 23 dekat sini - Drama Tak sempurna mencintaimu episod 23 FULL.

Untuk kaki drama!!

Jom join group fb >> Kaki Drama << untuk tengok drama terkini!


Selepas sekian lama, cinta itu semakin berputik dalam hati Siratul namun Mustaqim pula buat hal.

Mustaqim bingung. Dia merancang yang indah sebenarnya. Kerana dihalau pergi, dia berlalu bersama cinta yang wujud buat pertama kali dalam hati.

Akhirnya, Siratul mengerti tentang apa yang telah Mustaqim lalui sepuluh tahun dulu hingga meninggalkan parut dalam angkara cinta yang dusta yang memaksa dia menjadi yatim piatu sebelum waktu. Cinta dusta yang menghantui hingga kini.

Mampukah Cinta mereka diikat rapi seperti pasangan-pasangan lain? Sama-sama kita saksikan sehingga selesai tayangan drama ni ya.


 

Post a Comment

Previous Post Next Post