Drama Sabarlah Duhai Hati Episod 10 Full. Mulai 28 April 2021, drama 'Sabarlah Duhai Hati' akan mula ditayangkan pada 28 April 2021 ini. Antara pelakon yang terlibat adalah Saharul Ridzwan dan  Amyra Rosli. Drama ini juga diadaptasi dari novel tulisan Mimie Afinie akan mengisi slot Akasia TV3. 

Mesti ramai yang tak sabar nak tengok cerita ni kan. Ada juga tertanya-tanya macam mana jalan cerita drama sabarlah duhai hati episod 10 ni sebab bilangan episod dia banyak gila. Hampir 35 episod. Fuhh kalau tak best, mesti rugi kan. hehe


Drama Sabarlah Duhai Hati Episod 10 Full




Drama Sabarlah Duhai Hati Episod 10 Full

Fira yang mengambil tanggung jawab untuk menjaga adiknya yang mash kecil lepas kematian ibu dan bapanya. Affan pula rakan lama Fira. Dia memilih Fira sebagai teman hidupnya kerana dia tidak mahu mengikut pilihan neneknya. 

Fira pula tidak sukakan Affan selepas satu peristiwa yang memalukan berlaku terhadap mereka.

Jom Tonton Drama Sabarlah Duhai Hati Episod 10 Full di bawah

👇👇

->  https://www.iq.com/play/11xek5m0fkt?frmrp=home&frmb=focus_banner_1&frmrs=click


Jom tonton episod 11 di sini -  Tonton drama sabarlah duhai hati episod 11

Untuk kaki drama!!

Jom join group fb >> Kaki Drama << untuk tengok drama terkini!


 Namun akhirnya dia menerima lamaran tersebut. Selepas berkahwin, pelbagai dugaan yang mereka hadapi sehinggakan membuatkan Fira melarikan diri. 

Disebalik ujian dan tentangan orang luar dekat keluarga kecil mereka, mampukah Fira dan Affan membina bahtera kebahagian mereka atau sebaliknya? Nak tahu, kena tengok sampai habis lah cerita ni.

Selamat menonton.


Post a Comment

Previous Post Next Post