Drama Sabarlah Duhai Hati Episod 9 Full. Mulai 28 April 2021, drama 'Sabarlah Duhai Hati' akan mula ditayangkan pada 28 April 2021 ini. Antara pelakon yang terlibat adalah Saharul Ridzwan dan  Amyra Rosli. Drama ini juga diadaptasi dari novel tulisan Mimie Afinie akan mengisi slot Akasia TV3. 

Mesti ramai yang tak sabar nak tengok cerita ni kan. Ada juga tertanya-tanya macam mana jalan cerita drama sabarlah duhai hati episod 9 ni sebab bilangan episod dia banyak gila. Hampir 35 episod. Fuhh kalau tak best, mesti rugi kan. hehe


Drama Sabarlah Duhai Hati Episod 9 Full









Drama Sabarlah Duhai Hati Episod 9 Full

Fira yang mengambil tanggung jawab untuk menjaga adiknya yang mash kecil lepas kematian ibu dan bapanya. Affan pula rakan lama Fira. Dia memilih Fira sebagai teman hidupnya kerana dia tidak mahu mengikut pilihan neneknya. 

Fira pula tidak sukakan Affan selepas satu peristiwa yang memalukan berlaku terhadap mereka.

Jom Tonton Drama Sabarlah Duhai Hati Episod 9 Full di bawah

👇👇

->  https://www.iq.com/play/11xek5m0fkt?frmrp=home&frmb=focus_banner_1&frmrs=click


Jom tonton episod 10 di sini -  Tonton drama sabarlah duhai hati episod 10

Untuk kaki drama!!

Jom join group fb >> Kaki Drama << untuk tengok drama terkini!


 Namun akhirnya dia menerima lamaran tersebut. Selepas berkahwin, pelbagai dugaan yang mereka hadapi sehinggakan membuatkan Fira melarikan diri. 

Disebalik ujian dan tentangan orang luar dekat keluarga kecil mereka, mampukah Fira dan Affan membina bahtera kebahagian mereka atau sebaliknya? Nak tahu, kena tengok sampai habis lah cerita ni.

Selamat menonton.


Post a Comment

Previous Post Next Post