Sinopsis Drama Masih Ada Rindu (TV3 2021)

Sinopsis Drama Masih Ada Rindu (TV3 2021). Jangan lupa untuk tonton drama 'Masih Ada Rindu' yang akan mula bersiaran pada 2 June 2021. Antara pelakon utama dalam drama ini adalah Mimi Lana dan Farid kamil. Mesti best jalan cerita dia kan. Untuk pengetahuan korang, drama ini di adaptasi dari novel karya Mimie Afinie tau dan akan ditayangkan untuk slot Akasia. 

Drama Masih ada rindu ini mengisahkan tentang percintaan di antara Syafika dan Hakim yang tidak direstui oleh ibu mereka. Dapatkah mereka kekal bahagia?

Sinopsis Drama Masih Ada Rindu (TV3 2021)

Sinopsis Drama Masih Ada Rindu (TV3 2021)

Kisahanya bermula apabila Syafika berkahwin dengan Hakim tanpa restu ibunya. Kesian Syafika apabila jodohnya itu tidak kekal lama. Hakim meninggal dunia.

Selepas itu, barulah Syafika sedar yang dia sekarang mengandung anaknya dan hakim.

Kehadiran cahaya mata itu menambah kekuatan dirinya untuk meneruskan hidup. Hadi merupakan adik ipar kepada Syafika. Dia pula telah jatuh hati dengan Syafika setelah pemergian abangnya.

Hadi meluahkan rasa, Syafika pula masih keliru. Terima atau Tidak?

Senarai Pelakon Drama Masih Ada Rindu (TV3 2021)

Antara pelakon yang terlibat adalah  Farid kamil, Mimi Lana, Halim Radzi, Dayang Areeda, Kuna Muzani, Rahim Jailani, Aleza Shadan, Fahmi Reza, Aishah Ilias, Sri Idrina, Nurulazia 

Untuk pengetahuan anda, drama ini mempunyai 16 episod sahaja dan akan bersiaran pada setiap isnin hingga jumaat jam 7 malam.

Jangan lupa tengok tau !


Post a Comment

Previous Post Next Post