Header Ads

Drama Cukup Derita Itu Episod 20 Full

Drama Cukup Derita Itu Episod 20 Full. Drama baru yang sedang ditayankan ini bertajuk Cukup Derita Itu. Antara pelakon utama dalam cerita ni adalah Ruhainies dan juga Hisyam Hamid. Ruhainie membawa watak sebagai Ellani manakalah Hisyam pula membawa watak sebagai Zafrul.

Drama ini menceritakan mengenai kehidupan anak buah yang tinggal bersama dengan mak cik yang kejam.

Penuh dengan hasad dengki. Dapatkah Ellani melepas kan diri dari kekejaman mak ngah dia itu? jom kita sama-sama saksikan. 


Drama Cukup Derita Itu Episod 20 Full



Drama Cukup Derita Itu Episod 20 Full

Mengisahkan tentang kehidupan pasangan kembar Ellani dan Ellana yang telah kematian kedua orang tua dan dibesarkan oleh ibu saudara. Walaupun dibesarkan oleh ibu saudara, Ellani dan Ellana dilayan tidak sama. Ellana dilayan bagaikan puteri manakala Ellani dilayan seperti hamba.

Episod 19 di sini




 - https://www.iq.com/play/15i43kx17axfrmrp=home&frmb=R:24282491112&frmrs=0

Untuk kaki drama!!

Jom join group fb >> Kaki Drama << untuk tengok drama terkini!

Dendam Makngah dan pasangan kembarnya, Ellana menyebabkan hidup Ellani penuh dengan duka. Lelaki yang telah menjadi suaminya mula berubah hati dan cintakan semula Ellana hingga sanggup menceraikannya. Dia diceraikan hanya melalui sms.

Sinopsis Episod 20.


Laani dengar perbualan Mak ngah dengan Mak mertua dia pasal mak ngah santau mak laani sampai mati.

Laani marah sangat dekat mak ngah. Dia kata dekat mak ngah yang dia tak kan maafkan mak ngah.

Pak cik Mat mula di ganggu makhluk halus. Dia hanya ada kalimah lailahaillah untuk tolong bantu dia lawan makhluk halus tu.

Yek terus menggangu cik man dengan jampi serapah sehingga cik man jadi gila. 

Zarul tak jadi balik. dia nak jaga laani. 

Bila Pak long dan Mak long datang lawat cik man, Yek terus jadi baik dan layan cik man dengan baik macam tak ada apa2 yang berlaku.

Laani masih marah dekat mak ngah, dia bagi makan nasi separuh dan ikan goreng separuh.

Mak ngah makan hati dengan perangai laani. 

Zarul tak kisah jadi noreh getah dia nak ganti laani tooreh getah. Dia tak mau tengok laani pergi toreh getah.

Cik Mat bagitau long pasal apa yang berlaku dekat dia. Dia bagitau yang Yek dah berkawan dengan setan.

Lijah kena rasuk. Dia dok cari abg mat dia. Satu kampung dia cari dan lari cari abg mat. Nasib baik  ada pak long dan mak long.


Bersambung...

** Drama ini akan bersambung untuk musim kedua nanti. Disebabkan PKP, jadi pengambaran tidak dapat diteruskan. Nantikan sambungnya yang akan diumumkan kelak.

Selamat menonton.

0/Post a Comment/Comments

Previous Post Next Post