Header Ads

DRAMA LOVE ELSA EPISOD 12

DRAMA LOVE ELSA EPISOD 12. Semalam telah ditayangkan episod 12 drama ni. Jadi aku sempatlah tengok dan buat sinopsis untuk korang. Rugilah kalau korang tak baca sampai habis. Secara ringkasnya dalam episod kali ini, kita baru tahu yang reza ada penyakit mental atau mungkin boleh dikatakan sebagai depression. Dari situ mula timbul masalah lain apabila uncle wahid cuba nak jadikan kekurangan reza tu sebagai faktor ahli lembaga pengarah tak pilih dia jadi CEO syarikat bagi menggantikan uncle wahid. Episod kali ni serius sikit nampaknya. hehe.

DRAMA LOVE ELSA EPISOD 12


SINOPSIS DRAMA LOVE ELSA EPISOD 12

 Berikut kami kongsikan drama love elsa episod 12 untuk bacaan anda. Baca perlahan-perlahan tau.

Reza pergi Klinik untuk check kesihatan. Dia ada masalah kesihatan tapi tak mention pulak sakit apa? Tapi amara taktahu reza sakit apa. Reza lebih kepada pergi terapi mental.


Keesokan harinya, Amara tanya kenapa tak bagi dia ikut pergi klinik tu. Reza pun cakap dia segan sebab dia pi klinik bukan klinik biasa. Amara faham tapi dia kata lepas ni, jangan segan ajak dia tau.


Reza mula risau nak teruskan rancangan dia. Yelah, yang dia nak lawan tu pak cik dia, adik beradik dia jadi dia rasa tak sedap hati. Madam qistina pula kata reza nak tuntut hak saja. itu tak salah.


Segala benda lain, uncle wahid still masih share holder macam biasa dan kita boleh bagi elaun dekat dia kalau dia nak dan lain-lain.


Reza tany madam qistina mengenai hubungan dia dengan uncle wahid. Madam qistina kata dia ada hubungan dengan uncle wahid tapi itu dulu dan dia buat semua ni bukan sebab dendam tetapi sebab ayah reza.


Reza tanya juga dekat madam qistina pasal Imran. Dia tak rasa yang arwah ayah reza pernah berkahwin dengan perempuan lain selain mak reza. Dia takut ada orang nak ambil kesempatan atas apa yang berlaku dekat syarikat tu.


Tuan Elias pergi bercuti dengan Mona. Tapi mona pula sibuk dengan phone dia. Tuan elias tahu, mona tengak berhubung dengan Azman tu. Tuan Elias pelik sebab si azman tu bukan kontraktor pun dia hanya accountant ja. Kenap Mona rapat sangat dengan dia tu. Tuan elias tak tau, belakang dia mona ada affair dengan azman.


Reza jumpa sofea dan dia tanya pasal madam qistina. Dia nak tahu sama ada mada qistina pernah cakap belakang pasal dia. Sofea rasa madam qistina hanya nak jaga kebajikan reza saja.


Lepas tu, reza ajak amara pergi beli kereta baru untuk amara. Tiba-tiba reza tersentuh tangan amara. Lepas tu amara nampak pertemuan reza dengan doktor dia di klinik tu.


Dalam tu, reza cakap dia tak pernah rasa sayang dekat seseorang macam dia sayang amara. Tapi pada masa yang sama dia takut kehilangan amara. Amara terkejut tengok  kejadian tu.


Kamarul pula mula risau bila kawan-kawan dia dah tak mau tolong dia lepas kes kena tangkap polis haritu.


Kamarul tak tahu nak pergi mana.Dia balk rumah dalam keadaan mabuk. Bapa dia nampak kamarul mabuk dekat rumah. Uncle wahid mengamuk kata kamarul sepatutnya tak jadi macam tu dalam keadaan genting macam tu.


Uncle wahid ada plan untuk pastikan handover kepada reza tak berlaku. Dia nak cari kelemahan reza dan hasut lembaga pengarah supaya tak pilih reza jadi ceo.


Amara bagitau reza yang dia nampak reza dekat klinik dan nampak reza bagitau doktor pasal dia. dan Reza bagitau yang semua yang dia nampak tu betul dan bukan FAKE.


Reza tak kisah dengan kelemahan Amara. 


Madam qistina ada tetamu yang tak diundang. Uncle wahid nak jadikan penyakit reza sebagai punca kelemahan yang akan menyebabkan ahli lembaga pengarah tidak pilih reza nanti.


Uncle wahid ada semua fakta dan info berkaitan penyakit reza tu. Uncle wahid cuma mau dokument yang ada di klinik untuk kuatkan lagi bukti tu.


Jadi dia suruh kamarul pecah masuk klinik dan curi dokument tu. Tapi kamarul tak mau sebab tak ada orang yang nak tolong dia dah. Tapi kalau ada duit mesti kawan-kwan dia yang dulu tu nak tolong dia.


Uncle wahid beri green light untuk guna seberapa banyak duit yang dia ada untuk pastikan plannya berjaya. Kamarul pun happy lah dapat duit kan.


Tetamu tak diundang madam qistina tu adalah spy yang menyiasat siapa ada hakim. Dia bagitahu semua maklumat yang dia dapat kepada madam qistina.

0/Post a Comment/Comments

Previous Post Next Post