Drama Love Elsa Episod 14 Full. Hai korang. Hari ni aku kongsikan lai mengenai dram love elsa episod 14 ya. kalau korang terlepas episod 13, boleh baca di LOVE ELSA 13 ya. Episod 14 pula kali ini lebih menceritakan tentang imran dan madam qistina. Imran masih setia menanti sofea untuk menjadikan dia sebagai isteri. Madam qistina pula masih tercari-cari siapa imran dan dia tidak mahu sofea dekat dengan Imran. Sofea akhirnya berhenti kerja. Nak tahu apa jadi seterusnya? jom sambung baca di bawah ini.


Drama Love Elsa Episod 14 Full


Drama Love Elsa Episod 14 Full.

Berikut dikongsikan Drama Love Elsa Episod 14 Full untuk bacaan anda semua.

Reza dan Madam Qistina ternampak Imran dan Amara keluar sekali dan dia jelaskan apa yang berlaku. Imran tanya amara jeles tak kalau reza keluar dengan perempuan lain. Amara cakap dia tak jeles pun. Madam qistina tanya siapa amara tu pada reza,mula-mula reza cakap dia hanya kawan jer, tapi lepas tu dia cakap dia tengah mengenali amara dengan lebih dekat.

Someone special to you lah ni -madam qistina.

Madam qistina juga teringatkan ke arwah ayah reza. Reza cakap dia tak mau mulakan apa-apa relationhip dengan sesiapa pun sebab keadaan sekarang ni belum tentu lagi dengan masalah company dia lagi. Dia takut nanti company dia entah kemana dan nanti relationship dia pun dah kemana. 

Sebenarnya, masa terserempak dengan amara dan imran tadi tu, madam qistina tak tahu pun siapa imran tu. Lepas reza kenalkan barulah dia tahu. Kemudian dia pun nampak yang imran tu macam budak baik ja.

tak nampak dia macam budak jahat yang nak rampas harta reza. 

Tuan elias jumpa lagi dengan amara. Dia minta maaf pasal rumah tu dan dia sekarang ni tengah cari rumah lain untuk amara. Amara tolak sebab dia sendiri tengah cari rumah untuk dia.

Amara mula tanya sama ada tuan elias tahu apa yang mona buat dekat belakang dia. amara bagitau yang dia ada bukti mona ada affair dekat belakang tuan elias.

Terkejut tuan elias tu, lepas tu dia cakap lepas mona dah bagi rumah tu dekat amara sampai hati amara fitnah mona. Amara kata dia tak fitnah pun cuma dia nak minta tuan elias hati-hati. Jangan bagi semua benda yang kita ada dekat orang yang akan tinggalkan kita.

Reza tanya imran ada kata apa-apa dekat dia ka? 

Amara kata imran dah tak mau ada apa-apa hubungan dengan ibu dia dan dia dah takmau gaduh-gaduh dengan reza lagi dah. Reza kata habistu kenapa dia kalut nak tuntut hak dia haritu. Amara kata imran nak puaskan hati ibu dia ja.

Uncle zamir jumpa amara dan diorang sembang benda biasa jer. Amara bagitau uncle zamir yang Mona tu ada affair lain. Tapi dia tak terkejut pun. hahaha.

Uncle wahid borak dengan anak dia si kamarul. Dia rasa tindakan dia terhadap reza tu salah dan dia pun dah mula kesiankan reza.

Tuan Elias mula gaduh balik dengan Mona sebab dia mula sangsi dengan Mona.

Mak Imran mula desak Imran untuk dapatkan harta tu. Madam qistina jumpa sofea untuk konfirmkan mengenai imran. Sofea tak mau campur adukkan peribadi dengan syarikat. Imran itu sesuatu yang special untuk sofea.

Maddam qistina kata kalau sofea tak boleh ikut arahan dia dan lebihkan imran, maka dia akan pecat sofea. Sofea tak kisah dan dia sendiri akan letak jawatan dia dari syarikat tu.

bersambung.



Post a Comment

Previous Post Next Post