Episod Akhir Drama Love Elsa Episod 24. Aku sebenarnya terkejut bila dapat tahu ini episod akhir. Sebab jalan cerita dia macam tergantung sangat. Ini yang buat aku malas nak layan drama melayu ni. hahaha dalam episod kali ini, Amara dah jumpa balik dengan Reza dekat Langkawi. Reza pun dah terangkan apa yang berlaku dekat dia dan Amara terima kembali reza. Nak dijadikan cerita, Kamarul dah bebas dari penjara dan kini dia nak bunuh Amara pulak. Jom tengok Episod Akhir Drama Love Elsa Episod 24 di bawah ini ya.


Episod Akhir Drama Love Elsa Episod 24


Episod Akhir Drama Love Elsa Episod 24

Amara jumpa Reza dekat Langkawi.  Reza anbil peluang ni untuk terangkan semuanya. 

Amara cakap ' saya masih isteri awak ke? " lepas 8 tahun reza tinggalkan dia dan Elsa. So jangan buat macam tak ada apa - apa yang berlaku.

Reza minta maaf atas semua yang berlaku.Amara tanya sama ada qistina tahu tak reza dekat sini. Reza cakap dia tahu dan dia tak sokong apa yang reza buat.

Amara tanya lai macam mana reza tahu muka elsa? Reza cakap dia minta gambar dekat madam qistina.

Malam tu, amara elsa dan luth pergi makan malam dengan Reza. 

Luth cuba korek rahsia sebab apa reza tinggalkan amara lama macam tu. Reza cakap sebab dia ada banyak masalah. Luth cakap semua orang ada masalah yang penting kita ada orang yang kita sayang ada dengan kita.

Luth tanya lagi , dah jumpa macam ni, reza sanggup ke tinggalkan amara dengan elsa lai lepas ni. Reza terdiam.

Amara bagitahu Sofea yang dia dah jumpa dengan reza dekat langkawitu. Sofea jadi excited bila dapat tahu amara dengan reza get together balik.

Esoknya, Amara dan elsa dan luth pergi melawat kedai batik reza. 

Kamarul dah keluar penjara. Azman datang jemput dia masa dekat pintu penjara. Kamrul nak bunuh amara pula.

Akhirnya Reza, Elsa dan amara balik rumah diorang balik. Kamarul nampak reza makin bahagia dan dia pula nampak makin geram tengok diorang bahagia.

Sofea dan rauf singgah rumah reza dan amara. Rauf geram manja dengan reza tu. 

Kamarul perhatikan keluarga amara dari luar rumah. Dia nampak elsa main dekat luar dan lepas tu dia culik Elsa. 

Amara nampak kamarul culik elsa. Reza terus kejar kamarul . Reza jumpa kamrul masa dia nak bunuh Elsa.

Reza suruh kamarul buat apa saja dekat dia bukan dekat anak dia. Rauf sempat jumpa dekat tempat kamarul tu, dia  tembak tangan kamarul sebab nak selamatkan reza.

Tamat.


link full dekat telegram!

Post a Comment

Previous Post Next Post