Header Ads

Tonton Drama Hatimu Sedingin Salju Episod 21 Full

 Tonton Drama Hatimu Sedingin Salju Episod 21 Full. Mulai 24 jun 2021, drama baru ini akan menggantikan drama masih ada rindu yang telah selesai tayangannya. Cerita hatimu sedingin salju ini mengisahkan mengenai percintaan di antara Rania dan Arman tau. Diorang dua ni kawan masa dekat universiti dulu tapi lepas tu mereka dah lost contact. Tapi Arman kembali jumpa Rania tau masa bercuti di Langkawi. Apa jadi lepas tu? Mesti ramai yang tak sabar nak tengok drama lakonan Aprena Manrose dan Hisyam Hamid ni kan. Takpa, korang boleh tonton Drama Hatimu Sedingin Salju Episod 21 dekat bawah ni.


Tonton Drama Hatimu Sedingin Salju Episod 21 Full




Tonton Drama Hatimu Sedingin Salju Episod 21 Full

Drama ini ditayangkan setiap hari Isnin hingga Jumat jam 7 malam. Kiranya dia ambil slot akasia lah. Bagi yang nak tengok live, boleh tonton di tv3. Bagi yang terlepas pula, korang boleh layan dekat bawah ni ya. 

Dalam cerita ni, watak arman dilakonkan oleh Hisyam Hamid dan watak Rania pula dilakonkan oleh Aprena manrose. Selain itu, kita ada pelakon Hafeez Mikail sebagai Nabil dan Bella Dowanna sebagai Syena.

Selingan sikit, korang ingat drama Hisyam hamid iaitu cukup derita itu? Drama tu dah ditunda tayangannya sebab PKP. Jadi lepas PKP nanti, diorang sambung berlakon balik dan akan ditayangkan semula dan dikira sebagai musim kedua.

Tak best tau bila tengok cerita tergantung macam tu. hehe tak sabar nak tengok sambungan dia. Tapi buat masa ni, kita layan drama hatimu sedingin salju dulu ya.

👇👇

Drama Hatimu Sedingin Salju Episod 21


Untuk kaki drama!!

Jom join group fb >> Kaki Drama << untuk tengok drama terkini!


SEDUTAN EPISOD SEBELUM INI.

Sham, Arkitek yang mencederakan Arman mengetahui kes tangkap khalwat Arman di Ipoh lalu menyebarkan berita tersebut dikalangan rakan-rakan mereka sehingga diketahui oleh Syarikat Arman.

 Sampai sahaja di KL, Arman terus berjumpa dengan Rania. Arman cuba terangkan pada Rania tetapi dia tidak berani. Rania yang tidak tahu mengenai kes khalwat Arman dengan teruja memberitahu malam ini dia akan sampaikan sebuah berita penting buat Arman.

Drama ini mempunyai 28 episod dan merupakan arahan Bahri Uma. 

Aku rasa jalan cerita drama ni menarik sebab tajuk dia pun lain dari yang lain. hehe. Korang tak payah buat apa, standby jer depan tv nanti boleh tengok terus.

Selamat menonton.


0/Post a Comment/Comments

Previous Post Next Post