Tonton Drama Perisik Cinta Tak Diundang Episod 8 Full. Sebuah Drama yang baru ini akan mula ditayangkan pada 21 september 2021 ini di saluran TV3. Antara pelakon utama dalam cerita ni adalah Andi Bernadee dan Shiha Zikir. Mesti lawak punyalah gandingan dua penyanyi yang terkenal ni kan. Untuk pengetahuan korang, cerita ini juga menggantikan drama Shah Alam 40k yang telah selesai tayanggnya. drama ini juga diadaptasi dari sebuah novel karya Putrei Aqish yang menggunakan tajuk yang sama. Tak sabar nak tahu jalan cerita dia kan. berikut kami kongsikan Tonton Drama Perisik Cinta Tak Diundang Episod 8 Full untuk anda.



Tonton Drama Perisik Cinta Tak Diundang Episod 8 Full


Tonton Drama Perisik Cinta Tak Diundang Episod 8 Full

Aduhh, ramai kan yang tak sabar nak tahu Drama Perisik Cinta Tak Diundang Episod 8 Full ni. Hehe, jangan risau, aku kongsikan dekat bawah ini ya. Sebelum tu aku tak pasti drama ni ada berapa banyak episod, kalau dah masuk slot akasia tu rasanya akan ada 20 episod keatas.

Tapi takpa, jangan risau, aku kemaskini kemudian ya.

Drama ini mengisahkan tentang Niyaz dan Medina Mikayla. Pertemuan mereka tidaklah seseronok pasangan lain. Ada sahaja yang salah diantara mereka berdua. Medina merupakan seorang yang berkelulusan tinggi tetapi memilih untuk berbakti pada keluarga. 

Namun, kalau dia dah bersuara, petah dia tu tak boleh nak berhenti. Habis mak cik-mak cik bawang di kampungnya letak jawatan. Hanya Niyaz Aqasha yang mampu mengunci setiap patah kata gadis itu.

Drama Perisik Cinta Tak Diundang Episod 8 

Tonton Penuh di 

👇👇

Jom join group fb >> Kaki Drama << untuk tengok drama terkini!

Medina berjumpa dengan Tuan Muhsin dan mengatakan yang dia tak boleh terima lamaran itu. Lagipun dia tak pernah tengok atau kenal anak Tuan Muhsin. Tapi Tuan Muhsin suruh Medina fikirkan dulu. 


Tonton Drama Perisik Cinta Tak Diundang Episod 4 Full

Medina cakap dia kena jumpa dengan anak Tuan Muhsin baru dia boleh terima. Tapi Tuan Muhsin cakap anak dia sibuk di pejabat, nanti dia akan kenalkan. 

Medina minta gambar anak Tuan Muhsin, Tuan Muhsin bagi bermacam alasan- anaknya tak suka bergambar dan hanya ada gambar masa kecil. 

Medina minta laman sosial anak dia pun Tuan Muhsin cakap anak dia tak main media sosial. Medina akur, tapi dia minta nombor anak Tuan Muhsin. 

Tuan Muhsin bagi nombor Niyaz dan memberitahu namanya Aqasha. Medina tengok Whatsapp Aqasha dengan harapan ada muka dia, tapi hamba hanya ada gambar kartun.

Kalau nak tahu, kenalah tengok drama ni di tv3 tau !

INFO DRAMA

Drama menarik ini diarahkan oleh Azmi Mohd Hata untuk produksi Orangetree Production. Watak-watak dalam cerita ini pula menyaksikan Andi Bernadee sebagai Niyaz dan Shiha Zikir sebagai Medina. Selain itu, Hafidz Roshdi sebagai Firas dan Bella Astillah sebagai Erianna.

Antara pelakon lain yang terlibat adalah Wani Kayrie , Salina Saibi, Alis Mariya, Esma Daniel, Fazlina Ahmad Daud, Norish Karman, Amanda Misbun, Dynas Mokhtar, Shamsul Ghau Ghau, Enot

Tak sabar nak tengok bermula dari 21 september 2021 ini. Jangan lepaskan peluang untuk menonton keseluruhan episod drama perisik cinta tak diundang ini tau.

Selamat menonton.


Post a Comment

Previous Post Next Post