Tonton Drama Perisik Cinta Tak Diundang Episod 2 Full. Drama ini akan mula ditayangkan pada 21 september 2021 ini di saluran TV3. Untuk pengetahuan korang, cerita ini juga menggantikan drama Shah Alam 40k yang telah selesai tayanggnya. Antara pelakon utama dalam cerita ni adalah Andi Bernadee dan Shiha Zikir. Mesti lawak punyalah gandingan dua penyanyi yang terkenal ni kan. hehehe. Oh ya, betul tu, drama ini juga diadaptasi dari sebuah novel karya Putrei Aqish yang menggunakan tajuk yang sama. Tak sabar nak tahu jalan cerita dia kan. berikut kami kongsikan Tonton Drama Perisik Cinta Tak Diundang Episod 2 Full untuk anda.


Tonton Drama Perisik Cinta Tak Diundang Episod 2 Full




Tonton Drama Perisik Cinta Tak Diundang Episod 2 Full

Aduhh, ramai kan yang tak sabar nak tahu Tonton Drama Perisik Cinta Tak Diundang Episod 1 Full ni. Hehe, jangan risau, aku kongsikan dekat bawah ini ya. Sebelum tu aku tak pasti drama ni ada berapa banyak episod, kalau dah masuk slot akasia tu rasanya akan ada 20 episod keatas.

Tapi takpa, jangan risau, aku kemaskini kemudian ya.

Drama ini mengisahkan tentang Niyaz dan Medina Mikayla. Pertemuan mereka tidaklah seseronok pasangan lain. Ada sahaja yang salah diantara mereka berdua. Medina merupakan seorang yang berkelulusan tinggi tetapi memilih untuk berbakti pada keluarga. 

Namun, kalau dia dah bersuara, petah dia tu tak boleh nak berhenti. Habis mak cik-mak cik bawang di kampungnya letak jawatan. Hanya Niyaz Aqasha yang mampu mengunci setiap patah kata gadis itu.

Drama Episod 2

Tonton Penuh di 

👇👇

Jom join group fb >> Kaki Drama << untuk tengok drama terkini!

Pertemuan Medina dan Niyaz ketika mereka terlanggar di antara satu sama lain. Kesannya menyebabkan handphone Niyaz rosak teruk dan dia meminta Medina menggantikannya dengan telefon yang baru.

Medina tak mahu ganti, siap cakap, kalau niyaz nak ganti rugi, pergi ambil batu asah mak dia punya. size pun lebih kurang sama dengan handphone niyaz tu.

Nak jadikan cerita,‘NASI lemak anak dara tengah menganggur’. Hanya kerana nama itu, mereka sama-sama terikat. 

Satu hari, Niyaz tanya kepada Median, awak dah pandai jatuh cinta dekat saya kan. Terkejut Medina dengan pertanyaan tu. Dah lah satu soalan , lepas tu si niyaz ni pula dok tenung Medina, lagi gelabah lah jiwa kewanitaan Medina tu.

Selepas berkahwin, rumah tangga mereka diuji dengan kedatangan orang ketiga iaitu Erianna. Dia nak dapatkan semula Niyaz dari Medina. 

Mampukah Niyaz mengawal keadaan dan memastikan jiwa medina tidak terganggu? atau mereka terpaksa berpisah kerana sudah hilang rasa cinta?

Kalau nak tahu, kenalah tengok drama ni di tv3 tau !

INFO DRAMA

Drama menarik ini diarahkan oleh Azmi Mohd Hata untuk produksi Orangetree Production. Watak-watak dalam cerita ini pula menyaksikan Andi Bernadee sebagai Niyaz dan Shiha Zikir sebagai Medina. Selain itu, Hafidz Roshdi sebagai Firas dan Bella Astillah sebagai Erianna.

Antara pelakon lain yang terlibat adalah Wani Kayrie , Salina Saibi, Alis Mariya, Esma Daniel, Fazlina Ahmad Daud, Norish Karman, Amanda Misbun, Dynas Mokhtar, Shamsul Ghau Ghau, Enot

Tak sabar nak tengok bermula dari 21 september 2021 ini. Jangan lepaskan peluang untuk menonton keseluruhan episod drama perisik cinta tak diundang ini tau.

Selamat menonton.

Post a Comment

Previous Post Next Post