Drama Semanis Senyumanmu Episod 5 Full. Azreen, kakak Azim menghidangkan roti dari bakeri Azra. Tanpa mengetahui Azim dapat merasakan keenakkan roti itu sampailah dia menyedari roti itu dari kedai Azra. Beberapa hari kemudian Azim terserempak dengan Azra lalu sekali lagi meminta maaf untuk kelakuannya yang kurang ajar. Azim kemudian meminta Azra untuk mengajarnya membuat kuih dan roti.Sebuah drama baru ni telah mula ditayangkan sejak 7 oktober 2021 yang lalu.  Berikut merupakan Drama Semanis Senyumanmu Episod 5 untuk bacaan anda. 


Drama Semanis Senyumanmu Episod 5 Full




Drama Semanis Senyumanmu Episod 5 Full

Anda boleh tonton Drama Semanis Senyumanmu Episod 5 Full di bawah ini. Watak-watak dalam cerita ini terdiri daripada Aiman Hakim sebagai Chef Azim dan Daiyan Trisha sebagai Azra. Shyrim Husni  pula  sebagai Naufal dan Shekeen Waida sebagai Azreen.

Drama ini hanya mempunyai 16 episod tau dan di arahkan oleh Faizul Jais untuk Produksi Parallax Pictures. 

Drama menarik lakonan daiyan ini menceritakan tentang kehidupan Azim yang merupakan pekerja di sebuah restoran terkenal sebagai tukang masak.

Azim selalu mendapat pujian kerana masakannya tapi bila di kecam, Azim umpama panas baran. Dia tidak dapat terima kritikan orang. 

Satu ketika tu, Kuih Lopes masakan Azim mendapat kritikan, Lalu dia tidak tunggu lama, dia terus buat baru dan cuba dapatkan komen staff nya. Tapi semuanya sedap.

Rupanya, pelanggan tu adalah Si Azra. Owner kedai bakery. Dia dengan Iman buka kedai bakery lepas diorang putus cinta.

Tonton Penuh di 

👇👇

Jom join group fb >> Kaki Drama << untuk tengok drama terkini!

Nak dijadikan cerita, Satu hari, Azim teman anak saudara dia pergi kedai bakery Azra ni. Masa nak bayar tu, Azim kenal sangat dengan orang yang kritik masakan dia haritu tengah jaga kaunter. Si Azra lah tu.

Azim tak tunggu lama, terus dia kritik roti yang Azra buat. Katanya tekstur roti tu tak elok lah apa lah.

Lepas haritu, diorang terjumpa balik dalam satu majlis. Azra minta maaf dekat Azim. Sebagai tanda minta maaf , Azra nak ajarkan Azim cara buat lopes yang betul. 

Sebab Azra power bab kuih-kuih ni. Tapi korang rasa Azim nak terima ke pelawaan tu? Kalau nak tahu, kenalah tengok sampai habis cerita ni.

Selamat menonton.


Post a Comment

أحدث أقدم