"

Drama Wifi Sebelah Rumah Episod 16 Full. Zizi memberitahu Mira yang sebenarnya dia tahu Ghaz menyimpan perasaan terhadap Mira. Mira tidak percaya dan Zizi menyuruh Mira berjumpa dengan Ghaz. Fizi mengumumkan mereka berjaya mendapat projek besar itu atas usaha Ghaz. Mira cuba untuk bercakap dengan Ghaz tapi ditolak kerana Mira akan bertunang tak lama lagi. Mira terus bertanya tentang perasaan sebenar Ghaz. Drama ini juga menggantikan drama perisik cinta tak diundang yang telah selesai ditayangkan. Berikut merupakan Drama Wifi Sebelah Rumah Episod 16 Full untuk bacaan anda.


Drama Wifi Sebelah Rumah Episod 16 Full

Drama Wifi Sebelah Rumah Episod 16 Full

Jom aku nak cerita sedikit mengenai Drama Wifi Sebelah Rumah Episod 16 Full ini. Drama ini mengisahkan tentang Ghaz yang juga seorang yang bekerja. Keperluannya sangat untuk menggunakan wifi.

Jadi, Ghaz akan pergi ke kafe yang dekat dengan rumahnya untuk menggunakan wifi di sana sehinggalah kerjanya selesai.

Tonton Penuh di 

👇👇

Jom join group fb >> Kaki Drama << untuk tengok drama terkini!

Ada seorang awek ni, nama dia Mira. Kebetulan dia ada di kafe tu, jadi dia cuba tolong ghaz dengan memberi password wifi rumahnya. Kebetulan mereka berjiran. 

Sejak itu jugalah, mereka mula jatuh hati di antara satu sama lain. Namun, Ghaz perlu menempuhi pelbagai cabaran untuk memikat hati Mira.

Ditambah Bapa Mira yang garang macam singa tu. Boleh ke Ghaz menakluk hati Mira? Kalau nak tahu, kenalah tengok sampai habis cerita ni.

INFO DRAMA

Tarikh tayangan awal drama ini di disney + adalah pada 25 jun dan di tv 3 pada 7 oktober 2021. Waktu tayangan di tv3 pula adalah pada setiap hari isnin hingga jumaat jam 7 malam.

Watak-watak yang terlibat dalam cerita ini adalah Zul Ariffin sebagai Ghaz dan Ruhainies sebagai Mira. Kemudian, kita ada Keith Foo sebagai Fizi dan Nurin Afiqah sebagai Shasha.

Begitu juga dengan Fadlan Hazim sebagai Fendi. Antara pelakon lain yang terlibat adalah Asha Zainul, Ridzuan Hashim, Fazlina Ahmad, Ziana Zain

Macam manalah kesudahan cerita romantik komedi ni kan. Tak sabar lak nak tahu ending dia macam mana. hehe

Selamat menonton.


Post a Comment

Previous Post Next Post