Sinopsis Drama Tahyul. Dah lama tak ada cerita hantu kan. hehe kali ini tv3 membawa sedikit kelainan untuk memvariasikan telefilem dan drama yang di tayangkan di saluran mereka. Cerita baru ini menggantikan drama dear cinta yang dah habis tayangannya. Drama terbaru ini akan mengambil slot samarinda dan akan mula ditayangkan mulai 12 Oktober 2021. Aku kongsikan sedikit mengenai pelakon utama cerita ini yang terdiri daripada Aniq Suhair dan Wani Kayrie. Kita juga ada penampilan istimewa dari Cik B tau .Bagi yang nak tahu sinopsis drama tahyul ni boleh baca di bawah yer. 


Sinopsis Drama Tahyul (TV3 2021)


Sinopsis Drama Tahyul

Hanya mempunyai 16, sinopsis drama tahyul ini mengisahkan tentang sekumpulan content creator yang memuat naik kandungan mereka di laman sosial "Tales Of Tahyul". Satu hari mereka merancang untuk merakam aktiviti paranormal di sebuah banglo usang. 

Tapi mereka rancang untuk berlakon sahaja dan bukan betul-betul pun. Tujuan mereka nak kejar viewers jer.

Tapi lain pula yang berlaku. Niat asal nak berlakon jadi hantu, tiba-tiba ada hantu betul pula di banglo berkenaan. 

Jom join group telegram >> Kaki Drama << untuk tengok drama terkini!

Dari lakonan menjadi sebuah tragedi apabila mereka betul-betul diganggu makhluk  penghuni banglo berkenaan. Mereka pula tidak dapat keluar dari situ kerana di perangkap oleh makhluk halus tersebut.

Dapatkah mereka mencari jalan keluar dari rumah berhantu tersebut?

INFO Drama

Drama seram ini mula ditayangkan pada 12 Oktober 2021 dan akan bersiaran pada setiap Isnin-Khamis pada jam 10:00 malam.

Antara pelakon lain yang terlibat adalah Aniq Suhair, Wani Kayrie, Cik B, Ahmad Adly Sofwan, Shah Khan, Rozita Che Wan, Tania Hudson, Aidit Noh, Fauziah Latiff

Bagi peminat cerita seram, anda perlu tengok cerita tahyul ni sampai habis, sebab drama ni memang katanya non stop seram !

Kalau nak tahu, kenalah tengok !


Post a Comment

أحدث أقدم