Sinopsis Drama Gila Gila Cinta (TV3 2021). Hari ini akan bermulanya tayangan drama baru ini. Bagi yang tak tahu, drama ini akan menggantikan drama Diari Seorang Suami yang telah tamat tayangannya selepas kesemua episod telah di tayangkan. Antara pelakon utama dalam drama baru ini adalah Dayang Areeda dan Zaki Azeman tau. Jomlah kita baca sinopsis drama gila gila cinta di bawah ini. 

Sinopsis Drama Gila Gila Cinta (TV3 2021)


Sinopsis Drama Gila Gila Cinta (TV3 2021)

Aku sempat tengok sedutan drama ni, jadi jom kita baca pula sinopsis drama gila gila cinta ya. Drama ini mengisahkan tentang perjalanan kehidupan remaja yang terdiri daripada Diya, Ben, Afriena dan juga karl. Masing-masing mempunyai pasangan masing-masing.

Karl dan Diya memang tak leh jumpa. kalau jumpa sahaja mesti gaduh. Ben pula seorang playboy. banyak awek yang suka dekat dia. Masalah si ben ni pula, dia dah nak kawin dengan awek dia tetapi tiba-tiba bekas kekasih dia muncul balik.

Jadi dia tak tahu nak pilih yang mana satu. Korang nak tahu macam mana kesudahan drama ni? kenalah tengok sampai habis tau.

Untuk kaki drama!!

Jom join group fb >> Kaki Drama << untuk tengok drama terkini!

Info Drama

Hanya mempunyai 7 episod. Drama baru ini akan mula ditayangkan pada 8 Disember 2021 ini. Drama ini juga akan mengambil slot lestari yang kebiasaannya ditayangkan pada setiap hari rabu hingga sabtu.

Masanya pula ada pada jam 9 malam. Watak-watak dalam drama gila gila cinta ini pula terdiri daripada dayang areeda yang membawa watak Diya. 

Pelakon Aziq Mukhriz pula membawa watak sebagai Ben dan kemudian pelakon afiera riana pula membawa watak sebagai Afira.

Pelakon Zaki Azman pula membawa watak sebagi karl dalam drama ini.

Oh ya aku lupa nak bagi tahu, pengarah cerita ini adalah emi suffian untuk produksi Zamriez Golden Pictures tau.

Tak sabar nak tahu kesudahan cerita ini. jangan lepaskan peluang untuk menonton mulai 9 disember ini di TV3!

Selamat menonton!



Post a Comment

Previous Post Next Post