Sinopsis Drama Life Lila. Ini merupakan sebuah drama baru yang ditayangkan di tv 3. Drama ini dilakonkan oleh pelakon baru seperti Aniq Suhair, Shasha Abedul dan ramai lagi tau. Macam mana agaknya jalan cerita drama baru ini kan. jom sambung baca di bawah. Yang menariknya drama ini merupakan hasil karya arahan pelakon otai iaitu Liyana jasmay tau. teringat zaman dulu-dulu, dia banyak berlakon drama dekat tv kan. oklah jom sambung baca sinopsis drama life lila di bawah ini. 


Sinopsis Drama Life Lila (TV3)


Sinopsis Drama Life Lila

Bagi yang tak tahu, sinopsis drama life lila ini mengisahkan mengenai kehidupan seorang gadis bernama Lila.  Dia ini bekerja di sebuah syarikat kosmetik Glow N Go. Yang hebatnya si lila ni dia juga merupakan seorang influencer di media sosial. 

Lila ni ada satu perangai yang susah nak dibuang iaitu perasan bagus. Katanya dia dah popular di sosial media buat apa nak kerja keras lagi. Akhirnya bakat yang dia ada dalam bidang kosmetik dibazirkan bergitu sahaja.

Kegoannya teruji apabila di hilang semua nikmat popular itu dalam sekelip mata namun ia tidaklah menginsafkan dia. Lila nekat untk berbohong mengenai kehidupannya sehinggakan dia terus dirundung masalah.

Apakah kesudahan cerita si Lila ni? kalau nak tahu kenalah tengok sampai habis drama ni.

👇👇

Untuk kaki drama!!

Jom join group fb >> Kaki Drama << untuk tengok drama terkini!

Info Drama.

Drama pendek ini hanya mempunyai 13 episod sahaja dan di siarkan pada setiap hari rabu hingga sabtu pada jam 9 malam. 

Saluran tayangan drama ini macam biasa lah iaitu di slot lestary di tv 3. Drama life lila ini juga mula ditayangkan pada 21 Januari 2022 tau.

Antara watak pelakon drama ini adalah Shasha Abedul melakonkan watak sebagai Lila dan  Aniq Suhair sebagai Zack.

Selain itu, kita ada Nia Atasha sebagai Bibi dan Siti Hariesa sebagai Aina. Pelakon lain yang turut terlibat adalah Nik Rifa'ie, Marisa Yasmin, Razak Ahmad, Dilla Ahmad

Aku dah tengok sedutan drama ni, memang nampak jalan cerita dia lain dari yang lain tau. rugilah kalau korang tak tonton sampai habis .

Selamat menonton..

Post a Comment

Previous Post Next Post