Drama Kerana Dia Suka Episod 7. Hari ini merupakan hari malang buat Wardina. Dia lambat ke pejabat kerana Zee (Zaimah), 'housmate' merangkap 'officemate' tidak mengejutnya. Wardina pula jenis 'clumsy' kalau dah lambat. Dalam perjalanan ke pejabat, dia terlanggar seorang budak penghantar makanan kerana sibuk melayan Sufian, tunangnya. Antara pelakon utama dalam drama ini adalah k Fikry Ibrahim dan juga pelakon Rita Nadira. tiba-tiba teringat gandingan dua pelakon ini dalam drama ayahanda dulu kan. hehe. Oh ya, drama ini akan mula ditayangkan pada 9 Mac 2022 ini di saluran tv3. Jom kita baca Drama Kerana Dia Suka Episod 7 dibawah ini. 


Drama Kerana Dia Suka Episod 7


Drama Kerana Dia Suka Episod 7

Bagi yang nak tahu jalan cerita dan Drama Kerana Dia Suka Episod 7 ini, jom aku ceritakan. Drama ini mengisahkan tentang seorang gadis bernama wardina. Dia ini telah bertunang dengan seorang jejaka bernama Sufian.

Namun hubungan mereka berantakan selepas Sufian ditangkap basah dan Wardina sangat kecewa dengan tindakan tunangnya itu. Kemudian mereka putuskan pertunangan mereka.

Wardina bawa dirinya ke Kundasang bersama teman baiknya iaitu Zaimah. Di sana dia pula bertemu dengan seorang jejaka bernama idham.

Tonton Episod penuh

👇👇

Untuk kaki drama!!

Jom join group fb >> Kaki Drama << untuk tengok drama terkini!


Mamat ni pula jenis serabut bagai, Wardina tak suka dengan Idham. Namun lepas tinggal lebih lama di sana, dia mula jatuh hati dengan Idham.

Tapi idham pula bagitahu yang dia sudah bertunang. Wardina kata tak apa ke kalau tunang idham nampak mereka keluar berdua. 

Idham pun mula buka cerita yang dia rasa pertunangannya itu tidak seperti bertunang. Dia juga rasa tidak dihargai oleh tunangnya.

Selepas beberapa ketika, cinta sudah mula bersulam, idham beritahu wardina yang dia nak putuskan pertunangannya dengan tunangnya itu. 

Wardina terkejut namun pada masa yang sama dia seronok kerana dia tidak menggangu perhubungan orang lain. 

Dapatkah wardina menawan hati mamat serabut si idham ni? Kalau nak tahu, kenalah tengok sampai habis drama ni! 


Post a Comment

Previous Post Next Post