Drama Stella On Stage

Tak sabar nak tengok, drama baru stella on stage yang dilakonkan oleh Hannah delisha dan juga Shukri Yahaya yang akan menemui penonton tidak lama lagi. Ada 3 orang pengarah untuk karya kali ini. kalau nak tahu, jom baca di bawah ni ya.

Sinopsis Stella On Stage 

Memandangkan drama ini masih baru, nanti kami akan kemaskini mengenai sinopsis drama ini ya. Mesti ramai yang tak sabar nak tengok drama ni kan.


Drama Stella On Stage


Info Menarik

Drama stella on stage ini mempunyai 19 episod dan akan ditayangkan di Astro Ria. Skripnya pula ditulis oleh Wan Hasliza, Baizura Kahar dan Keen. Ia merupakan arahan bersama 3 orang pengarah iaitu Alak Idle, Rashidi Ishak, Wan Hasliza

Antara barisan pelakon utama dalam drama ini adalah Hannah Delisha, Shukri Yahaya, Haidar Hasanudin, Zarina Zainoordin, Emma Sofea, Nizam Kama, Amanda Misbun, Zarynn Min, Rashidi Ishak, Heidi Nur Aleesya, Wafiy dan juga Gen Darwish.

Sekarang untuk watak-watak dalam drama ini, kita ada pelakon Hannah Delisha sebagai Stella, Shukri Yahaya sebagai Nik dan Haidar Hasanudin sebagai Ron.

Kita juga ada pelakon Heidi Nur Aleesya sebagai Rara, Zarina Zainoordin sebagai Athirah, Emma Sofea sebagai Stella dan pelakon Zarynn Min sebagai Latifah.

Jangan lupa untuk tonton nanti bila dah mula tayangan ya!

Post a Comment

Previous Post Next Post