Konsert Terpaling Juara Minggu 6

Konsert Terpaling Juara Minggu 6. Malam ini akan berlangsungnya rancangan kegemaran ramai ini yang mempertaruhkan 3 kapten bersama-sama 6 peserta dimana 3 terdiri daripada penyanyi popular dan 3 lagi daripada bintang baru. Kapten akan membimbing seorang penyanyi popular dan seorang penyanyi baru tersebut.

Konsert Terpaling Juara Minggu 6


Mereka akan membuat persembahan minggu yang bertemakan playlist AJL iaitu dimana lagu-lagu popular Anugerah Juara Lagu akan diberikan nafas baru yang mana pastinya akan menggamit nostalgia penonton untuk program ini.

Konsert Terpaling Juara Minggu 6

Berikut merupakan live streaming Konsert Terpaling Juara Minggu 6 untuk anda. Jika anda terlepas boleh tonton juga di bawah ini ya.

Akim Ahmad melatih Aqeesh Aleeya dan Hazami. Manakala Hael Husaini pula melatih Rahmad Mega dan Shazreen Shaharum. Sementara itu, penyanyi Naim Daniel pula melatih Aqmal Ramdan dan Ifa Raziah.

Siaran langsung di bawah 👇👇


Peserta manakah yang akan tersingkir pula pada minggu ini selepas Ifa Radzhiah tersingkir pada minggu lepas? memang tak sabar betul nak tengok persembahan para peserta minggu ini..

Good luck!

Post a Comment

Previous Post Next Post