Sinopsis Drama One Cent Thief

Ini merupakan drama baru, One Cent Thief yang dibintangi pelakon hebat seperti  Syafiq Kyle, Azira Shafinaz, Faizal Hussein, Sofia Jane, Amerul Affendi, Carmen Soo dan ramai lagi.

Drama one cent thief ini juga merupakan drama adaptasi dari kisah bernar yang pernah berlaku di Malaysia 30 tahun yang lalu. Ia berkisar mengenai jenayah siber yang mencuri wang tanpa di kesan.


Info Drama One Cent Thief

Cerita ini hanya mempunyai 8 episod dan akan mula ditayangkan pada 8 oktober 2022 nanti. Ia akan mengambil slot siaran hari Sabtu jam 9 malam di Astro Ria.


Sinopsis Drama One Cent Thief


Karya ini di arahkan oleh Ariff Zulkarnain dan skripnya Alfie Palermo. Dalam cerita ini juga, Syafi kyle membawa watak sebagai Iman Syah dan Azira Shafinaz sebagai intan dan Faizal Hussien sebagai Shah Kari. 

Selain itu, kita juga ada pelakon Sofia Jane, Fabian Loo, Amerul Affendi, Sathis Vara, Amir Nafis, Carmen Soo, Fadhli Masoot, Rubini Sambanthan


Sinopsis One Cent Thief

Drama ini mengisahkan tentang kes jenayah yang berlaku di Malaysia 30 tahun yang lalu. ia melibatkan seorang ekskutif bank bernama iman syah yang mencuri satu sen daripada setiap akaun pelanggan sehingga dia menjadi jutawan tanpa dikesan. 

Apa yang berlaku kepada iman syah ini? sama-sama kita nantikan.

Post a Comment

Previous Post Next Post