Bonda Hetty Komen Pedas Pasal Penari VE, Ini komen Ketua Tarian ..

Komen Pedas Bonda Hetty mendapat perhatian ketua Tarian. Bonda Hetty mengatakan terlalu ramai penari ketika persembahan kumpulan VE sehingga menggangu perhatiannya ketika melihat persembahan itu..


Bonda Hetty Komen Pedas Pasal Penari VE, Ini komen Ketua Tarian ..



Bonda Hetty Komen Pedas Pasal Penari VE, Ini komen Ketua Tarian ..

Seperti yang dilaporkan oleh Gempak.com, Ketua tarian Cikgu Napi menjelaskan perkara yang berlaku dan kenapa ramai penari ramai ketika persembahan kumpulan VE.

“Dia juri dia ada hak untuk komen begitu. Salah satu sebab saya buat corak persembahan dengan meletakkan penari di bawah sebab atas pentas dah ada VE dan Nikki.

“Koreografi itu memang tujuannya nak highlight persembahan penyanyi untuk mereka menyanyi bersama-sama. Kalau letak penari terlalu lama atas pentas, risau penyanyi tidak di highlight sangat dan itu sebahagian daripada koreografi.

“Mungkin Bonda rasa pemandangan itu menggangu dia, tapi sebenarnya kalau dilihat daripada sudut persembahan tiada istilah ‘kacau’.

“Mungkin kerana nak menilai, jadi dia mahukan satu view yang cantik untuk menilai, tapi bonda perlu faham, ini kan konsert GegarVaganza kenalah buat style konsert,” ujar Cikgu Napi 

“Betul setuju dengan Bonda, untuk VE sepatutnya sudah perlu ada tarian untuk mereka lakukan bersama-sama.

“Insya-Allah, minggu ini akan difokuskan kepada itu, dah lima minggu VE tiada pergerakan,” tambahnya.


Post a Comment

Previous Post Next Post