Drama Wanita Milik Tuan Putra Episod 5

 Drama Wanita Milik Tuan Putra Episod 5. Apabila melihat Putra bersama dengan Bunga, Tania terus cuba untuk mengetahui siapa sebenarnya Putra. Namun pada ketika itu juga Tania mendapat panggilan telefon dari bondanya yang mahu dia pulang kerana, bekas kekasih Tania, Faruk ada di rumah Tania. Tania yang sudah lama tidak mendengar nama Faruk terus pulang ke rumah.


Drama Wanita Milik Tuan Putra Episod 5


Drama Wanita Milik Tuan Putra Episod 5


Bersungguh tania ajak putra pergi bercuti. tapi putra tu pula dah kenapa? Drama ini dibintangi oleh pelakon hebat seperti Sherry Ibrahim, Hisyam Hamid dan juga Intan Najuwa tau. Jangan lupa untuk tonton episod penuh pada setiap hari di saluran TV3 dan disney + tau

Sedutan episod 5


alan cerita drama ini mengisahkan tentang tuan putra anaqi yang memiliki wajah yang kacak dan boleh dikatakan seorang lelaki yang sempurna. Namun pertemuan dengan zinnirah mengubah segalanya. Putra yakin yang perjumpaan dia dengan zinnirah bukan satu kebetulan tetapi ketentuan yang baik. 

Zinnirah pula menganggap putra sebagai pelindung dirinya dan sentiasa menyelamatkannya. Dia juga tidak menolak untuk berhubungan dengan putra. 


Post a Comment

Previous Post Next Post