Komen Juri Gegar Vaganza 2022 Minggu 6

 Komen Juri Gegar Vaganza 2022 Minggu 6. Fuhh baru minggu keenam dah banyak persembahan best yang diberikan para peserta minggu ini. bagaimana pula Komen Juri Gegar Vaganza 2022 Minggu 6 ini? jom kita baca dibawah ini ya.


Komen Juri Gegar Vaganza 2022 Minggu 6

Komen Juri Gegar Vaganza 2022 Minggu 6

 

Tomok - Everybody (84%)
Hetty Koes Endang: Tomok, kamu sudah jadi international entertainer. Ini menurut saya, kamu boleh kuasai semua lagu, kamu dah boleh perform di Las Vegas. Hal ini harus jadi semangat buat kamu. Apa yang paling suka gerak tarian Michael Jackson.

Jaclyn Victor - Bukan Rayuan Gombal (82.40%)
Hetty Koes Endang: Saya tadi waktu dengar tak tahu lagu Judika yang mana satu. Terus terang saya tak pernah dengar lagu yang kamu nyanyi tadi. Jadi, bahagialah kamu jika saya tak pernah dengar sebab lagu ini kepunyaan kamu. Style kamu, sampai ke langit tembakannya. Sukses.

Shila Amzah - I Will Show (76.60%)
Hetty Koes Endang: Shila, muzik itu adalah universal. Lagu negara apa pun, bahasa apa pun, kalau kita sampaikannya dan yang dengar faham, juri faham, itu yang seharusnya dipelajari oleh semua peserta. Shila, tembakan memang dah makanan kamu, bukan tak bagus, tapi kamu harus fokus juga pada note rendah. Tapi tak parah sangat. Cuma waktu korus suara kena harmoni dengan muzik. Komen Juri Gegar Vaganza 2022 Minggu 6

Bob Yusof - Kurik Kundi (76.40%)Komen Juri Gegar Vaganza 2022 Minggu 6
Hetty Koes Endang: Lagu yang kamu nyanyi menurut saya amat sulit, tapi memang makanan kamu. Lagu ini ada banyak irama dalam lima bahagian, dan pernafasan kena jaga sebab ada sedikit kurang dalam beberapa part, tapi overall sukses. Cuma kalau boleh sarungkan songket lagi better.

Hazrul Nizam - (74.30%)
Syafinaz Selamat: Saya suka GV9 ni sebab peserta-peserta semua go all out dan cuba sedaya upaya nak impressed judges. Thank you so much. Berbalik pada Hazrul, I was expecting romantic normal punya rendisi, tapi ni very different, loungey dan jazzy, mungkin ramai orang suka muzik loud but this music suits you so well. You don’t need to comepete suara tinggi macam orang lain, tapi suara you smooth tak nampak macam mencuba. Saya suka muted trumpet sound yang awak buat tadi. Overall saya suka.Komen Juri Gegar Vaganza 2022 Minggu 6

VE - Killing Me Softly ( 73.60%)
Hetty Koes Endang: Malam ini saya speechless kamu bagus sangat. Pembahagian suara banyak perubahan, saya suka. Perubahan seperti ini bagus ada semangat ingin juara. Jadi kamu malam ini lanjut. Memang tak mudah nyanyi berempat, jadi masa latihan tengok mulut masing-masing untuk dapat chemistry.

Fuad Rahman - My Sacrifice ( 73.10%)
Ramli MS: Awak punya attitude sangat stylo. Sepatutnya you dah jumpa mana-mana produser. Sebab you banyak content dalam diri you. Tapi saya faham bisnes muzik di Singapura tak heavy. Patut you bergaul dengan orang yang ganas dalam industri. Don’t waste.
Hetty Koes Endang: Sudah enam minggu, baru minggu ini saya suka sama kamu. Ini yang dicari saya, seperti apa yang kamu persembahkan malam ini. Nada tinggi kamu bagus, tapi perlu lebih hati-hati.

Tom - I Hate Myself For Loving You (63.50%)
Ramli MS: Saya pasti awak nyanyi lagu ni banyak kali. I was scared nafas kamu dah kurang masa mula. Namun kamu dapat catch up lepas tu. Kena careful kekadang ok, kekadang tak semput. Kalau dah semput tu sumbang, tapi you get back balik.

Asheed Def Gab C - Sweet Child O Mine (59.90%)
Syafinaz Selamat: Kita kalau dengar suara you, orang tahu itu you, itu trademark you, bagus. Tapi minggu ini lagu English, jadi diction mainkan peranan besar. Dan markah beri banyak dalam nyanyian juga. Sebutan ‘th’ perlu smooth.

 

Komen Juri Gegar Vaganza 2022 Minggu 6

Memang padu persembahan minggu ini, jangan lupa untuk persembahan pada minggu hadapan tau!

Post a Comment

Previous Post Next Post