Saya belum pernah kahwin dan masih solo - Hazrul Nizam

 Hazrul Nizam antara peserta gegar vaganza 9 yang kurang diberi perhatian. Tetapi bila dia menyanyi sahaja, fuh sebiji-sebiji perkatan yang keluar dari mulut dia yang membuatkan penonton terkesima. Kehadiran Hazrul dalam gv9 membuatkan ramai nak tahu mengenai kehidupan peribadi hazrul tetapi dia lebih suka dengan privacy dan lebih suka penyokongnya nilai persembahannya daripada kehidupannya.

Saya belum pernah kahwin dan masih solo - Hazrul Nizam




Saya belum pernah kahwin dan masih solo

ditanya mengenai perkahwinan, hazrul nizam sudah berkahwin kah? ini jawapannya.


“Saya belum pernah kahwin dan masih solo!” demikian pengakuan peserta Gegar Vaganza musim ke-9 (GV9), Hazrul Nizam berhubung statusnya.

“Saya lebih selesa orang fokus pada kualiti nyanyian saya berbanding kisah peribadi. Sebab saya ini seorang yang agak private.

“Tak terlalu terbuka untuk kongsi fasal peribadi atau apa sahaja berkaitan dengan keluarga saya. Biarlah saya saja yang ke hadapan, keluarga hanya menyokong dari belakang.

“Tapi saya terbuka saja untuk menjawab soalan peribadi selagi ia tidak melibatkan ahli keluarga saya,” katanya kepada Gempak.

“Saya tak rasa tertekan pun soal jodoh… tapi tekanan itu lebih kepada kucing-kucing saya. Bila saya dekat sini (KL), saya akan terfikir keadaan dua ekor kucing saya di rumah.

“Tapi nasib baik ada pembantu rumah jiran saya yang tawarkan diri untuk bantu uruskan kucing-kucing saya bila saya di sini.


Post a Comment

Previous Post Next Post