Sinopsis Drama Sentuhan Najwa

Drama baru sentuhan najwa ini dibintangi oleh pelakon hebat seperti Afifah Nasir, Alif Muhaimin dan Ryry Ryun. Yang menariknya drama ini mempunyai 13 episod dan diarahkan oleh Shuhaimi Zulkefli.

Sinopsis Sentuhan Najwa

sentuhan jiwa najwa ini mengisahkan tentang najwa yang merupakan seorang gadis yang menghidap penyakit HIV sejak dilahirkan. Impiannya hanya satu mahu membesar tanpa sebarang diskriminasi daripada orang sekeliling. Di kolej dia sering menjadi mangsa kepada raihana sehinggalah muncul dua jejaka bermana arman dan yazi yang menyelamatkannya. 


Sinopsis Drama Sentuhan Najwa


ibu dan ayah kepada najwa telah meninggal dunia dan dia dijaga oleh mak jenab yang juga ibu saudaranya sejak dia dari kecil lagi. Najwa menjadi ejakan kepada raihana tetapi najwa sering dijaga oleh arman yang secara senyap menyukainya.

Najwa dapat melanjutkan pelajaran ke universiti namun dia tak sangka raihana akan menjadi teman sebiliknya. Namun dia bersyukur kerana arman turut sama belajar di kolej yang sama.

Raihana terus emenrus menyusahkan Najwa. Dapatkah Najwa menempuh segala badai ujian yang mencabar dalam kehidupannya?

INFO PELAKON sentuhan Najwa

Drama ini mempunyai 13 episod keseluruhannya dan akan mula ditayangkan pada 26 oktober 2022 di saluran tv3. Ia akan ditayangkan pada setiap hari rabu hingga sabut pada jam 9 malam. Penulis skrip untuk drama ini adalah aizad zaidi.

Antara pelakon utama dalam drama ini adalah 

  1. Afifah Nasir sebagai Najwa
  2. Ryun Ryry sebagai Raihana
  3. Alif Muhaimin sebagai Arman
  4. Faiz Izzat sebagai Yazi
  5. Jasper Supayah sebagai Easther
  6. Aleza Shadan sebagai Mak Jenab
  7. Zila Bakarin sebagai Datin Kamala
  8. Roy Azman sebagai Datuk Marzuki
  9. Ako Mustapha sebagai Zakaria
  10. Zack Zabhas sebagai Judi
  11. Zul Helmy sebagai Redz
  12. Ady Mohammad sebagai Damier
  13. Sri Idrina sebagai Mia
  14. Zati Nizam sebagai Rin
  15. Ayu Ayuni sebagai Tami

Tak sabar nak tengok perjalanan cerita ini sebabnya ia mempunyai pengajaran yang sangat menarik untuk penonton ambil sebagai pedoman. selamat menonton.


Post a Comment

Previous Post Next Post