Drama Rindu Kasih Episod 2

Drama Rindu Kasih Episod 2 Salina dibesarkan seorang diri oleh bapanya, Khalid. Rahsia dirahsiakan oleh Khalid tentang ibunya, Shida, yang telah ditahan polis kerana menjual dadah. Salina begitu berazam untuk mendapatkan kasih sayang ibunya, dia sanggup melakukan jenayah hanya untuk menemani ibunya di penjara.


Drama Rindu Kasih Episod 2




Drama Rindu Kasih Episod 2

Aku dah tengok episod satu dekat tv 3 pun dah rasa sedih. ini kan pula nak sambung ke episod 15. hehe  korang rasa drama baru ni best tak? kalau best boleh kmen di bawah yer.



Zamani pengsan dan selepas dia sedar, dia terus minta meminta Amir memanggil Khalid dan Salina untuk bertemu dengannya. Di situ Zamani membuat permintaan terakhir kepada Halijah agar mengahwinkan Amir dengan Salina.

Rindu Kasih

Drama ini mempunyai 15 episod dan mula ditayangkan pada 16 November 2022. Ia akan disiarkan pada setiap hari isnin hingga khamis pada jam 10 malam di saluran tv3.

Drama ini diarahkan oleh Mohd Fazli Yahya dan skripnya ditulis oleh K. Adlie & Shaza Talib. Berikut merupakan senarai watak dan pelakon drama ini.

  1. Izzue Islam sebagai Amir

  2. Ummi Nazeera sebagai Salina

  3. Nafiz Muaz sebagai Hisham

  4. Amyza Aznan sebagai Shida

  5. Arash Mohd sebagai Khalid

Aku suka drama yang dibintangi oleh pelakon Ummi Nazeera. harapnya drama ini menarik dan best untuk kita tonton dan ambil pengajaran. Selamat menonton.


Post a Comment

Previous Post Next Post