" Ikutkan hati, saya memang tak nak komen .. " Tok Ram

" Ikutkan hati, saya memang tak nak komen .. " Tok Ram. Itulah yang dikatakan oleh tok ram selepas ramai yang mendakwa dia terlalu tegas dengan peserta gegar vaganza. Tok ram berkata lebih baik dia tidak komen langsung kerana kalau dia komen maka akan dapat markah rendah untuk peserta itu..


" Ikutkan hati, saya memang tak nak komen .. " Tok Ram


" Ikutkan hati, saya memang tak nak komen .. " Tok Ram

“Saya seorang yang sangat berterus-terang. Ikutkan hati, saya memang tak nak komen… bila saya tak nak komen, semua orang akan tahu tapi saya berubah sikit.

“Mula-mula memang saya tak nak komen dari musim pertama lagi, semua orang tahu termasuk juri-juri. Tapi kalau saya komen, maknanya paling rendah (markah).

“Saya ni cakap terus-terang, tapi bila berterus-terang tu ada bahan yang saya dah dengar memang agak teruk dari segi persembahan itu,” katanya kepada Gempak.

Bercakap mengenai markah rendah Dina, Tok ram berkata; 

“Masa latihan dia lagi better… konsep dia sangat susah dan nak menyanyikan lagu Hijau itu perlu acuan story telling, nak kena letak dalam nyanyian.

“Tak ada rasa nak bandingkan dengan penyanyi asal, tapi acuan tu korang dah dengar macam mana lagu Hijau, tapi bila konsep dicampur dengan raga, itu dan ini.

“Waktu latihan, persembahan fun dan teratur. Tapi bila live, macam-macam boleh jadi. Tapi idea dan konsep dia, saya suka,” ujarnya.


Post a Comment

Previous Post Next Post