Sinopsis Telefilem Obses

Telefilem menarik, Obses merupakan sebuah telefilem yang dibintangi pelakon Adriana adnan dan juga Hun Haqeem. Cerita yang mengetengahkan tentang seorang artis yang diburu peminat yang terlalu meminatinya sehingga merisaukan si artis itu.


Sinopsis Telefilem Obses




Sinopsis Obses

Telefilem ini mengisahkan tentang seorang wanita yang terkenal dalam kalangan beberapa lelaki dan mereka itu terlalu obses dengan dirinya.


Malah sehinggakan mereka terlalu taksub dan rela membunuh orang lain bagi mendapatkan wanita berkenaan.


Mampukah dia lari dari peminat itu? 


Info Telefilem Obses

Cerita ini akan ditayangkan pada hari Sabtu pada tarikh 12 November 2022 pada jam 10 malam. Ia akan disiarkan di saluran Astro Citra. 


Untuk tahun 2023 ini, telefilem ini akan ditayang semula pada 12 ogos 2023 ini tau. bagi korang yang terlepas tayangan dulu, korang boleh tonton semula hari tersebut ya.


Telefilem ini di tulis skripnya oleh Puovin & Tommy Loh dan di arahkan oleh Helmi Yusof. ia juga merupakan iidea asal siti hawa dan dibintangi pelakon utama dalam cerita ini adalah Adriana Adnan, Hun Haqeem, Razman Mahayuddin, Irsyadi, Hariz Hamdan dan Maya Jaafar.


Review


Ramai tulis review obses selepas mereka menonton telefilem ini. Mereka memberi komen yang positif untuk telefilem ini kerana jalan cerita dia sangat menarik dan mempunyai jalan cerita yang mudah difahami.

Ditambah pula pelakon dia juga mantap dan berjaya membawa jalan cerita ini dengan sangat baik tau.

Selamat menonton.

Post a Comment

Previous Post Next Post