Sinopsis Drama Budak Tebing 3

Tongki muncul dalam budak tebing 3 hari ini tau! memasuki musim yang ketiga menjadikan drama ini masih relevan dan di minati oleh penonton terutamanya dalam kalangan remaja. Drama yang di arahkan oleh nizam zakaria ini merupakan drama sambungan dari sekual budak tebing sebelum ini. 

Ia akan ditayangkan pada setiap hari Rabu hingga ke hari sabtu jam 9 malam di TV3 tau. Pasti ramai nak tahu apa jadi dengan geng-geng tebing ni kali ini.


Sinopsis Drama Budak Tebing 3



Sinopsis Budak Tebing 3

mengisahkan tentang Airf yang diliht mula berubah selepas berlakunya satu tragedi dalam hidupnya. Dia mula menjadi serius dan mula menyibukkan diri dengan kerja selepas insiden itu  menyebabkan hubungannya dengan yoyol dan talam mula berantakan.

Kirin pula muncul dan mula cuba masuk dalam kawanan budak tebing menyebabkan arif mula tidak suka. Apa sebenarnya yang berlaku kepada Arif? sama-sama kita saksikan di TV3. 

Info dan Pelakon budak tebing 3 

Drama 13 episod ini masih mengekalkan barisan pelakon hebat mereka yang terdiri daripada

  1. Aedy Ashraf sebagai Tongki 
  2. Adam Lee sebagai Arif
  3. Nabil Aqil sebagai Kylo
  4. Izz Ilham sebagai Yoyol
  5. Eyka Farhana sebagai Ira / Munira
  6. Firdaus Ghufran sebagai Talam
  7. Nelissa Nizam sebagai Maria
  8. Nia Atasha sebagai Husna

Untuk pengetahuan anda, drama ini mempunyai 13 episod dan mula ditayangkan pada 14 disember 2022 ini. Ia merupakan karya arahan Nizam Zakaria dan skripnya ditulis oleh Shah Rizal Mashur. 

Jangan lepaskan peluang untuk menonton drama menarik ini tau! 

Post a Comment

Previous Post Next Post