Cha Eun Woo ASTRO membuat keputusan sukar untuk menyertai acara kebudayaan 'KonnecThai' selepas Moonbin

Cha Eun Woo ASTRO membuat keputusan sukar untuk menyertai acara kebudayaan 'KonnecThai' seperti yang dirancang di tengah-tengah pemergian Moonbin.


Cha Eun Woo ASTRO membuat keputusan sukar untuk menyertai acara kebudayaan 'KonnecThai' seperti yang dirancang, di tengah-tengah pemergian Moonbin baru-baru ini.


Cha Eun Woo ASTRO


Pada 23 April KST, Prestige Entertainment menyatakan, "Cha Eun Woo akan mengambil bahagian dalam acara 'KonnecThai' seperti yang dijadualkan. Kami akan berusaha untuk menjadikan 'KonnecThai' sebagai acara yang lebih bermakna, berikutan keputusan sukar yang dibuat oleh Fantagio, Cha Eun Woo , dan penganjur."



'KonnecThai' ialah acara pertukaran budaya antara Korea dan Thailand. Cha Eun Woo dilaporkan berada dalam keadaan terkejut sepenuhnya berikutan berita kematian Moonbin pada 19 April KST. Bagaimanapun, dia akhirnya membuat keputusan yang sukar untuk memenuhi jadualnya dengan 'KonnecThai, kerana ia adalah acara yang bermakna secara nasional. Cha Eun Woo akan menghadiri acara itu pada 30 April KST.


Berikut adalah kenyataan rasmi Prestige Entertainment:


"Helo, ini adalah Prestige Entertainment.


KonnecThai, acara pertukaran budaya antara Korea dan Thailand di mana artis utama, VIP, tetamu, dan ramai peminat dari kedua-dua negara hadir, artis Cha Eun Woo akan mengambil bahagian dalam acara itu seperti yang dijadualkan.


Keputusan ini dibuat selepas perbualan mendalam antara Fantagio, Cha Eun Woo dan penganjur, dan kami akan cuba sedaya upaya untuk menjadikan KonnecThai acara yang lebih bermakna.


Terima kasih.

Akhir sekali, kami ingin merakamkan ucapan takziah kepada arwah."

sumber : ALLKPOP

Post a Comment

Previous Post Next Post