Cha Eun Woo & Sanha ASTRO meninggalkan surat untuk Moonbin di ruang peringatannya

Cha Eun Woo & Sanha ASTRO meninggalkan surat untuk Moonbin di ruang peringatannya Selepas lawatan oleh Billlie, Sua ahli ASTRO Jinjin, MJ, Seungkwan Seventeen, dan lain-lain, lebih ramai kenalan terdekat Moonbin berkunjung ke ruang peringatan idola yang disediakan di luar bangunan Fantagio pada 25 April KST, meninggalkan fikiran dan mesej peribadi mereka kepada mereka. kawan yang dikasihi.


Cha Eun Woo & Sanha ASTRO meninggalkan surat untuk Moonbin di ruang peringatannya


Rakan ahli ASTRO Sanha, yang juga aktif dalam unit Moonbin & Sanha, menulis,

"Hyung, awak sihat ke? Saya rindu awak sangat-sangat. Imej awak masih terbayang di depan mata saya. Saya tahu kalau saya menunjukkan sisi lemah macam ni, awak akan memarahi saya, tapi biarlah saya kekal begini sedikit. lebih lama lagi. Saya berjanji untuk bahagia, seperti yang awak suruh. Saya akan tunaikan janji itu dengan pasti. Ketahuilah yang saya sangat sayangkan awak, dan saya sayangkan awak."


Cha Eun Woo & Sanha ASTRO

 

Seorang lagi ahli ASTRO, Cha Eun Woo, menulis dalam surat yang sangat peribadi,


"Bin-ah. Saya sangat merindui awak malam ini. Awak kawan jahat. Saya tidak boleh tidur jadi Sanha dan saya datang berjalan-jalan. Adakah awak mendapat tidur yang lena? Semua perkara yang saya lakukan dengan awak, perkara yang paling biasa, perkara yang paling remeh, saya sangat merindui semuanya dan saya sangat menyesali semuanya... 

Dalam dunia bulan anda, menjadi seratus kali lebih bahagia. Semua yang anda tinggalkan, saya akan menjaganya dan memikulnya itu di tempat awak, jadi jangan terlalu risau. Awak bekerja keras. Saya sayang awak dan saya minta maaf, kawan saya."

Ruang peringatan yang disediakan di luar bangunan Fantagio akan kekal terbuka kepada orang ramai sehingga 30 April. Semua artifak yang ditinggalkan sebagai penghormatan kepada Moonbin akan dikumpulkan untuk disimpan oleh agensinya selepas itu.

Post a Comment

Previous Post Next Post