Hwang In Youp & Jung Chae Yeon C-drama "Go Ahead" versi Korea

Menurut beberapa laporan pada 19 April, Hwang In Youp dan Jung Chae Yeon telah dipilih sebagai protagonis K-drama A Prefabricated Family yang akan datang.


A Prefabricated Family akan mengadaptasi ceritanya daripada drama popular China berjudul Go Ahead. Ia akan mendedahkan kisah tiga lelaki dan wanita yang bergantung antara satu sama lain semasa usia remaja mereka. Mereka berkongsi luka dan parut yang sama yang mereka terima daripada ibu bapa mereka. K-drama yang akan datang akan menjadi karya seterusnya penulis Kim Si Young.


Hwang In Youp & Jung Chae Yeon  C-drama "Go Ahead" versi Korea

Siri asal dari China disiarkan pada tahun 2020 dan ia menjadi jambatan petunjuk utama untuk menjadi terkenal. Siri ini bukan sahaja popular di China malah turut menarik minat peminat di Korea.


Jika Hwang In Youp memutuskan untuk menyertai K-drama baharu, ini akan menjadi projek pertamanya yang akan datang untuk tahun ini. Pada tahun 2022, pelakon yang sedang trend itu membintangi siri The Sound of Magic dan Why Her?


Hwang In Youp terus mengembangkan kerjaya lakonannya dengan muncul dalam pelbagai jenis genre. Dia membuat debut lakonannya pada tahun 2018 dan telah membintangi beberapa K-drama seperti The Tale of Nokdu, 18 Again, True Beauty, dan banyak lagi.

Sama seperti Hwang In Youp, K-drama akan datang ini berkemungkinan menjadi siri pertama Jung Chae Yeon untuk 2023. Kali terakhir dia membintangi K-drama 2022 The Golden Spoon dan bekerja bersama Yook Sung Jae BTOB, Lee Jong Won, bekas ahli Momoland Yeonwoo , Choi Dae Chul, dan Han Chae Ah.



Jung Chae Yeon membuat debut lakonannya pada tahun 2015. Dia merupakan ahli kumpulan K-pop DIA tetapi pada masa ini, dia lebih menumpukan pada kerjaya lakonannya. Dia telah muncul dalam beberapa K-drama seperti Drinking Solo, Reunited Worlds, Marry Me Now, My First First Love, The King's Affection, dan banyak lagi.


Tiada pengesahan rasmi lagi mengenai saluran penyiaran dan tarikh keluaran pembuatan semula Korea.



Post a Comment

Previous Post Next Post