IU Bercerita Tentang Chemistrynya Dengan Park Seo Joon Dalam “Dream,”

 IU telah menikmati hubungannya dengan jujur ​​dan ceria seperti wataknya dalam "Dream"!

Dicipta oleh pengarah Lee Byung Hun dari “Extreme Job” dan “Melo is My Nature,” “Dream” menceritakan kisah sekumpulan orang bermain bola sepak buat kali pertama untuk Piala Dunia Gelandangan. 


IU Bercerita Tentang Chemistrynya Dengan Park Seo Joon Dalam “Dream,”




Park Seo Joon membintangi sebagai Yoon Hong Dae, pemain bola sepak profesional dalam percubaan tatatertib yang menjadi jurulatih pasukan bola sepak ragtag, manakala IU memainkan watak pengarah penerbitan Lee So Min yang membuat dokumentari tentang pasukan itu.


Menjelang tayangan filem "Dream," IU menyertai temu bual dan bercakap tentang pelbagai topik mengenai filemnya.


IU berkata, “Ia adalah kira-kira empat tahun yang lalu apabila saya mula-mula menerima skrip. Pada masa itu, saya sangat dahaga untuk [mengambil] watak yang cerah kerana saya telah melakukan beberapa watak gelap dengan banyak cerita belakang berturut-turut. Saya pasti tertarik dengan watak So Min.”

Mengenai chemistrynya dengan pelakon bersama Park Seo Joon, IU berkata, “Saya mempunyai jangkaan tinggi untuk penggambaran bersama [dengan Park Seo Joon]. Park Seo Joon ialah seorang pelakon yang fleksibel dan bijak. 

Kami memulakan penggambaran dengan sedikit gementar tanpa bercakap banyak secara tertutup, tetapi ia agak selesa sebaik penggambaran bermula. Memandangkan hubungan antara So Min dan Hong Dae tidak begitu baik, saya rasa sedikit gugup membantu.”

Post a Comment

Previous Post Next Post