Kim So Yeon bintangi "Tale of the Nine-Tailed 1938"

 tvN mengeluarkan gambar baru Kim So Yeon daripada drama fantasi yang akan datang Tale of the Nine-Tailed 1938, dan visual menakjubkan aktres itu tidak gagal memikat penonton.


Yang pertama masih menunjukkan pelakon itu memakai pakaian Victoria serba putih. Dia berpakaian topi lebar bertali jaring, dan sepasang anting-anting berkilauan dan dilihat membawa kotak kayu di tangannya. Dia memakai gincu merah terang dan memberikan sedikit senyuman kepada seseorang yang berdiri di hadapannya.


Kim So Yeon bintangi "Tale of the Nine-Tailed 1938"



Yang seterusnya masih menunjukkan dia memakai Hanbok tradisional dan dia membawa pedang antik bermata tajam. Di sini sekali lagi, dia mengekalkan ekspresi tenang.


Yang terakhir masih menunjukkan pelakon The Penthouse memakai kot merah, rantai mutiara dan sepasang anting-anting mutiara. Melalui pegunnya, Kim So Yeon membuktikan kecintaannya pada topi kerana dia memakai topi kotak pil hitam dengan tudung. Dia melihat dari jauh dengan mata yang tajam dengan tangannya dilipat di pinggang.

Kim So Yeon akan dilihat bersama Lee Dong Wook dan Kim Bum, dalam Tale of the Nine-Tailed 1938. Dia akan memainkan peranan sebagai Ryu Hong Joo - roh penjaga gunung di barat, yang juga memiliki bangunan mewah restoran di Gyeongseong (nama lama untuk Seoul).


Bila dan di mana untuk menonton K-drama Tale of the Nine-Tailed 1938?


Episod 1 Tale of the Nine-Tailed 1938 akan dikeluarkan pada 6 Mei. Ia akan tersedia untuk distrim di Prime Video.

Post a Comment

Previous Post Next Post