Sinopsis Drama All That We Loved

Sinopsis Drama All That We Loved. Menggambarkan persahabatan yang mantap dan kisah cinta ikhlas remaja berusia 18 tahun yang tidak boleh melepaskan cinta atau persahabatan. Drama ini memperkatakan subjek unik memori selular, yang membuat hipotesis bahawa ingatan dipindahkan kepada penerima pemindahan organ.


Sinopsis Drama All That We Loved


Go Yoo ialah pelajar berusia 18 tahun di tahun kedua di Sekolah Menengah Hara. Go Yoo bertambah tinggi setiap hari, dan dia sering dipuji sebagai seorang genius dalam bola keranjang, yang pada asalnya dia mulakan untuk menjadi lebih tinggi. 

Dia juga seorang pelajar yang menawan yang berjaya sekurang-kurangnya melakukan purata di sekolah walaupun tidak belajar. Go Yoo terlalu sibuk untuk dating, dan dia sibuk melindungi Joon Hee,

 tetapi selepas dia mendermakan buah pinggangnya kepada Joon Hee, dia menjadi saingan cinta dengan Joon Hee untuk pelajar No. 1 sekolah dan cinta pertamanya So Yeon kerana selular. sindrom ingatan.

Info

Drama: All That We Loved. 

Negara: Korea Selatan

Episod: 8

Siaran: 5 Mei 2023 - ?

Rangkaian Asal: TVING

Tempoh: 35 min.

Penilaian Kandungan: 15+ - Remaja 15 tahun ke atas

Tajuk Asli: 우리가 사랑했던 모든 것

Juga Dikenali Sebagai: Everything That We Loved , Love, Hara High School , Love, High School , Love, Do It , Uriga Saranghaessdeon Modeun Geos , Sarang, Harago , 사랑, 하라고

Pengarah: Kim Jin Sung

Penulis skrip: Kang Yoon

Genre: Romantik, Belia

Senarai Pelakon.

Berikut merupakan senarai pelakon all that we loved.

oh Se Hun sebagai Go Yoo

Jang Yeo Bin sebagai Han So Yeon

Jo Joon Young sebagai Go Joon Hee

Jeon Yeong In sebagai Ahn Soon Tak

Song Jae Rim sebagai Dr. Ko [Pakar kesihatan mental]


Post a Comment

Previous Post Next Post