Suga BTS Mendahului 3 Carta Papan Iklan Dengan Kolab IU Baharu "People Pt.2"

 Lagu pra-keluaran baharu BTS Suga yang menampilkan IU bermula dengan kukuh di carta Billboard!


Pada 18 April waktu tempatan, Billboard mendedahkan bahawa lagu baharu Suga “People Pt.2” menampilkan IU— yang dikeluarkan dengan nama Agust D dan akan disertakan dalam album solonya yang akan datang “D-DAY“—telah memasuki tiga carta berbeza di No 1.


Untuk minggu yang berakhir pada 22 April, "People Pt.2" menyapu bersih tempat No. 1 pada carta Jualan Lagu Digital, carta Jualan Lagu Digital Dunia dan carta Jualan Lagu Digital Rap.


Suga BTS Mendahului 3 Carta Papan Iklan Dengan Kolab IU Baharu "People Pt.2"


Lagu itu juga muncul di No. 5 pada carta Billboard's Bubbling Under Hot 100, No. 16 di Global Excl. Carta A.S. dan No. 24 di Global 200.


Sementara itu, sebelum dikeluarkan, lagu utama Suga yang akan datang "Haegeum" muncul di No. 1 pada carta Lagu Trending Billboard. Beberapa lagu lain beliau yang belum dikeluarkan daripada "D-DAY" turut membuat carta: "AMYGDALA" masuk di No. 3, "Snooze" di No. 9, dan "D-Day" di No. 16. Keempat-empat lagu itu akan akan dikeluarkan pada 21 April jam 1 tengah hari. KST, bersama-sama dengan "D-DAY" yang selebihnya.


Akhirnya, IU memasuki semula carta Artis Muncul Billboard di No. 1 minggu ini, menandakan minggu kedua keseluruhannya pada carta itu—dan kali pertama dia mengungguli carta itu.


Tahniah kepada Suga dan IU!

Post a Comment

Previous Post Next Post