Surat tulisan tangan Moon Sua kepada abangnya Moonbin membuatkan peminat menangis

Dilaporkan bahawa Moon Sua dari kumpulan idol Billlie telah singgah di ruang peringatan untuk abangnya, mendiang Moonbin. Didedahkan bahawa dia secara senyap-senyap melawat dan meninggalkan surat kepada abangnya, membuatkan peminat menangis.


Pada 24 April, gambar ruang peringatan Moonbin yang disediakan oleh Fantagio telah didedahkan pada komuniti dalam talian yang popular.


Moon Sua




Seorang netizen yang melawat tugu peringatan itu mengambil gambar surat yang ditulis oleh pelbagai pengunjung. Antaranya ialah surat yang ditulis oleh Moon Sua.




Surat Sua telah menyebabkan ramai orang menangis ketika dia menulis, "Oppa, ini saya, satu-satunya adik perempuan yang berharga Sua. Saya datang melawat (peringatan) juga. Saya menangis sehingga saya akan berhenti menangis sekarang. Saya akan lebih tersenyum sekarang. Saya akan lakukan apa yang saya mahu dan gembira. Jadi, saya harap awak akan bahagia di sana. Tolong jaga adik awak, jika saya sihat atau sekarang."


Moon Sua


Dia terus menulis, "Saya akan hidup bersungguh-sungguh demi awak juga. Jangan halang saya. Namun, jika keadaan menjadi sukar, saya akan datang kepada awak untuk melepaskan diri supaya awak perlu menghiburkan saya. Anda telah bekerja begitu susah sampai sekarang. I love you so much and I'll forever be your younger sister. Moon adik beradik selamanya."



Sementara itu, Moonbin meninggal dunia pada 19 April, apabila idola itu ditemui mati di apartmennya pada pukul 8:10 malam. Perarakan pengebumian dan tapak pengebumian Moonbin tidak didedahkan atas permintaan keluarga yang berkabung. Sebaliknya, Fantagio menyediakan tapak peringatan untuk peminat melawat dan memberi penghormatan.

Post a Comment

Previous Post Next Post