YG Entertainment Keluarkan Kenyataan Rasmi Gossip Kang Dong Won dan Rosé BLACKPINK

YG Entertainment mengeluarkan satu lagi kenyataan berhubung khabar angin jodoh antara pelakon Kang Dong Won dan Rosé BLACKPINK.

Pada 17 April, YG Entertainment menangani khabar angin mengenai Kang Dong Won dan Rosé. Awal hari ini, agensi itu menyatakan, "Sukar untuk mengesahkan laporan temu janji kerana ia adalah kehidupan peribadi mereka."


YG Entertainment Keluarkan Kenyataan Rasmi Gossip Kang Dong Won dan Rosé BLACKPINK



Ini bukan perkara baru untuk YG Entertainment kerana mereka telah mengeluarkan kenyataan seperti ini mengenai beberapa khabar angin jodoh artis mereka.


Selepas kenyataan rasmi YG Entertainment, spekulasi berterusan mengenai Kang Dong Won dan Rosé.


Khabar angin temu janji bermula apabila Kang Dong Won dan Rosé dilihat menyertai acara yang sama. Kecurigaan timbul apabila kedua-duanya juga dikesan dengan barangan serupa yang kelihatan seperti pasangan. Kang Dong Won dan Rosé adalah rakan label di bawah YG Entertainment sehingga Disember 2022. Kontrak Kang Dong Won telah tamat dan dia tidak memperbaharuinya dengan YG Entertainment.


Dengan ini, ramai yang beranggapan bahawa dengan kenyataan YG Entertainment, agensi itu mengakui hubungan mereka yang dikhabarkan.


Kemudian hari ini, YG Entertainment mengeluarkan satu lagi kenyataan untuk menjelaskan laporan temu janji.


YG Entertainment berkongsi, "Terdahulu, kami menyatakan bahawa kami tidak dapat mengesahkan kehidupan peribadi artis kami Rosé, tetapi apabila lebih banyak spekulasi berterusan, kami akan memaklumkan anda dengan fakta. 

Kami mengesahkan bahawa khabar angin temu janji yang diedarkan Rosé adalah tidak benar. Kami menghargai jika anda boleh membantu kami menghalang penyebaran kandungan yang berbeza daripada fakta."

Rosé baru-baru ini membuat persembahan di Coachella bersama ahli BLACKPINK yang lain. BLACKPINK menarik lebih 120 ribu penonton langsung dan lebih 200 juta penonton langsung di Youtube. Rosé juga akan mengambil bahagian dalam konsert encore BLACKPINK yang akan datang di Amerika Utara.


Sementara itu, Kang Dong Won bersedia untuk kembali ke skrin kecil selepas 19 tahun. Dia akan mengetuai K-drama Polaris akan datang bersama Jun Ji Hyun. Pelakon itu juga akan membintangi filem akan datang The Incident, Jeon, Ran, dan Possession.

Post a Comment

Previous Post Next Post