Upload Gambar Jisoo Selepas Kim Yuna, Peminat BLACKPINK serang DIOR!

Beberapa peminat BLACKPINK meluahkan rasa tidak puas hati dengan pesanan 'Dior Beauty' menyiarkan gambar pemain skate Kim Yuna dan Jisoo BLACKPINK.


Upload Gambar Jisoo Selepas Kim Yuna, Peminat BLACKPINK serang DIOR!



Pada 28 Mei KST, 'Dior Beauty' menyiarkan foto dari acara kedai pop timbul mereka yang diadakan di Seongsu-dong, Seoul. Duta global Kim Yuna, Jisoo, Junho 2PM, Haerin NewJeans dan pelakon Jung Hae In hadir di acara ini. 

Tidak lama selepas itu, 'Dior Beauty' memuat naik foto Kim Yuna terlebih dahulu, sebelum menyiarkan foto Jisoo selepas itu. Susunan 'Dior Beauty' memutuskan untuk memuat naik gambar ini sangat mengecewakan peminat Jisoo, yang menyatakan bahawa tidak masuk akal bahawa Jisoo, duta global untuk 'Dior', harus dilayan sebagai kedua kepada Kim Yuna. Khususnya, peminat luar negara menyiarkan komen seperti, "Mengapa Jisoo, duta besar global, dimuat naik kedua?", "Sila hormati duta global", dan banyak lagi.


Bagaimanapun, peminat Kim Yuna mempertahankan keputusan ini dengan menyatakan bekas pemain luncur Olimpik itu adalah warga Korea Selatan pertama yang menjadi duta global 'Dior'. Sebagai tindak balas, peminat Kim Yuna juga menyatakan bahawa Kim Yuna juga seorang pengaruh global, meninggalkan komen seperti, "Queen Yuna." Mereka juga mengkritik peminat Jisoo dengan mengatakan bahawa respons mereka terhadap isu ini adalah melampaui batas.


Di tengah-tengah ketegangan yang semakin meningkat antara peminat Jisoo dan peminat Kim Yuna, 'Dior Beauty' menarik perhatian dengan menyiarkan tiga video dan gambar Jisoo berturut-turut pada 29 Mei KST sejurus selepas kejadian itu.

Post a Comment

Previous Post Next Post