RAMAI LELAKI MALAYSIA SUKA WANITA UTARA ?


RAMAI LELAKI MALAYSIA SUKA WANITA UTARA ? | Baru-baru ini, viral di media sosial mengenai satu keratan akhbar yang melaporkan bahawa lelaki di Malaysia gemar memilih wanita utara sebagai Isteri berbanding negeri-negeri lain . Aku terkejut juga bila baca keratan akhbar tersebut. mana tak nya, selalunya kita di gembar-gemburkan dengan wanita dari kelantan yang menjadi pilihan lelaki malaysia kerana lemah lembutnya dan baik bicaranya. tetapi kini semuanya berubah dengan statistik yang dinyatakan hasil dari tinjauan atau permintaan mencari jodoh untuk agensi yang di sebutkan dalam akhbar tersebut.


RAMAI LELAKI MALAYSIA SUKA WANITA UTARA ?



Selalunya perempuan utara terkenal dengan keupayaan yang baik dalam berleter. hehe Nak tengok dia power tak, tengok time dia berleter. haha kalau lelaki mampu tahan dengan leteran orang utara, maka kahwinilah dia. hahaha sebenarnya tiada apa pun dengan leteran tu. sebaliknya semua perempuan suka berleter walaupun dia bukan dari negeri-negeri utara. betul tak kaum wanita ?

Persoalan sekarang , kenapa ramai lelaki pilih wanita utara ?

RAMAI LELAKI MALAYSIA SUKA WANITA UTARA ?Didalam Keratan akhbar juga ada menyatakan bahawa wanita johor juga gemar memilih lelaki utara sebagai suami mereka. wah , makin  laris lelaki dan wanita utara macam ni. hahaha

Sebenarnya terpulang kepada individu tersebut nak kawin dngan siapa. keratan akhbar tersebut hanya menyatakan apa yang menjadi tumpuan dan permintaan orang ramai yang menggunakan khidmat agensi mencari jodoh sahaja . Jangan kerana statistik menyebabkan kita bermusuh-musuhan antara satu sama lain. ingat ya.

Agak-agak aku kawin dengan orang negeri mana eh ?

sekian .




loading...

1 comment... add one now