PELAKON DAN SINOPSIS DRAMA BUDAK IJAT !

Drama baru yang bertajuk drama budak ijat ini menggantikan drama Kak Mar yang selesai tayangan keduanya semalam (16 mei 2017 ). Drama budak Ijat ini di bintangi oleh pelakon cilik Nik adam Mika sebagai Ijat . Bagi yang mengenali Nik adam mika, dia seorang pelakon kanak-kanak yang berbakat dan nampak natural bila berlakon. Berikut merupakan PELAKON DAN SINOPSIS DRAMA BUDAK IJAT ! 


Drama budak ijat
Gambar ijat pelakon drama budak ijat sumber facebook nikadammika

PELAKON DAN SINOPSIS DRAMA BUDAK IJAT ! 


Jumlah Episod Keseluruhannya : 22 episod
Tarikh Mula Tayangan : 17 Mei 2017
Waktu Tayangan : Isnin-Khamis, 6.30 petang
Saluran Siaran : Slot Iris TV3
Senarai Pelakon

  • Nik Adam Mika
  • Amy Mastura
  • Azhan Rani
  • Zaidi Omar
  • Noryati Taib
  • Ieda Moin
  • Eyra Hazali

SINOPSIS DRAMA BUDAK IJAT !


** akan di update kemudian .


Aku suka tengok Nik adam Mika berlakon dalam drama lakonan dia . dia macam budak aqish tu , pelakon dewasa pun kalah dengan diorang ni . hehehe

Semoga PELAKON DAN SINOPSIS DRAMA BUDAK IJAT ! ini membantu korang mendapat maklumat yang di mahukan . Jangan lupa tonton drama budak ijat ni tau ! drama ni akan menemani korang sewaktu bulan ramadhan nanti . hehe

Sekian .

loading...

0 comment... add one now