Sinopsis Drama Perempuan Paling Bahagia

Sinopsis Drama Perempuan Paling Bahagia. Drama yang ditayangkan di Astro Oasis ini sudah mula ditayangkan sejak beberapa hari yang lalu. Drama bertajuk Perempuan Paling Bahagia ini di barisi pelakon-pelakon hebat. Sebab tu ramai yang menonton drama ni. Kalau pelakon hebat mesti lah jalan cerita dia pun hebat kan.

Bagi yang belum tahu jalan cerita drama ni, apa kata korang baca dekat bawah. nanti boleh lah tengok di astro kan. baru rasa real hehe. Drama ini merupakan drama adaptasi dari novel perempuan paling bahagia karya Syamnuriezmil.

Sinopsis Drama Perempuan Paling Bahagia
Sinopsis Drama Perempuan Paling Bahagia


Sinopsis Drama Perempuan Paling Bahagia


Kisah yang mengisahkan seorang wanita bernama Arissa yang hidup dalam kesusahan. Baginya bahagia adalah bila kita ada duit.

Sejak bertemu dengan seorang bayi yang di tinggalkan oleh Rafi yang kecewa dengan keluarganya yang tidak mewariskan harta kepadanya, tetapi mewariskan kepada bayi tersebut. Rayyan namanya. Rayyan seorang anak luar nikah.

Rafa pula adik kepada rafi, dia dan ibunya berasakan Arissa sesuai untuk menjadi ibu dan ibu susuan kepada rayyan. Rafa pula mula jatuh cinta dengan Arissa. dia ingin berkahwin dengan arissa.

Apakah yang akan terjadi kepada Arissa ? mampukah dia menjaga rayyan ? atau hanyut dalam permainan bisnes keluarga rafi ?

--

haaa, kalau korang nak tahu jalan cerita seterusnya, korang kenalah tengok drama Perempuan paling bahagia ini dekat Astro Oasis. rugi tau korang tak tengok gandingan pasangan suami isteri Zahiril Adzim dan Syeira Ayob ni. sweetnyaaa.

Entri Sebelum - Sinopsis drama Duda Pujaan Dara .


loading...

0 comment... add one now