Type something and hit enter

author photo
By On
Sinopsis Drama Melankolia di TV3. Hari ni aku nak kongsikan pasal sinopsis melankolia iaitu sebuah drama yang sedang hangat di tayangkan di tv3. korang dah tengok cerita ni? aku tak sempat nak layan. tak pa, nanti ada masa aku layan. hehehe barisan pelakon yang ada dalam cerita ini adalah Nonny Nadhirah, Eizlan Yusuf , Alif Aziz dan ramai lagi !!!...

... Kisah Melankolia ini menceritakan kisah seorang perempuan yang bekerja sebagai pegawai hartanah. Disebabkan dia belum berkahwin, mak dia cadangkan untuk di berkahwin dengan orang kaya. tapi dia buat tak tau jer..

Sinopsis Drama Melankolia di TV3

selepas itu, ada seorang lelaki bernama Tuan Hamid.

dia ni jenis yang perfectionist.
dia mula minat dengan suhana, gadis yang aku maksudkan tadi..

tapi suhana pula minat dekat zain, bodyguard Tuan Hamid.

.. haa dah jadi cinta 3 segi dah.

agak-agaknya apa yang akan terjadi kepada mereka bertiga ni?

suhana akan pilih sapa ?

untuk tahu kesudahan cerita ini, korang kena layan dekat tv 3 lah yer..

selamat menonton !

Click to comment