SINOPSIS SEBENAR DRAMA URUSAN HATI CIK DRAMA QUEEN !

Drama Urusan Hati cik Drama Queen yang sedang di tayangkan di Astro merupakan Drama baru yang menggantikan drama sayang papa saya tak. Drama lakonan Scha dan Aiman hakim ridza berjaya membuatkan penonton teruja menyaksikan drama ini .



drama queen


Mesti ramai yang nak tahu SINOPSIS SEBENAR DRAMA URUSAN HATI CIK DRAMA QUEEN ! , jom kita baca di bawah .

SINOPSIS SEBENAR DRAMA URUSAN HATI CIK DRAMA QUEEN !

Kisah mengenai Syazlin yang selalu putus cinta, asal bercinta sahaja pasti akan putus . Syazlin mempunyai jiran yang bernama fadhlan . Mereka pada mulanya kerap bergaduh sehinggakan syazlin terjatuh hati padanya .

Syazlin nekad untuk tidak mahu membuang masanya . perasaan yang muncul dari hatinya itu mesti di luahkan kepada Fadlan . Dia mula mengarang surat sebanyak 3 helai mengenai perasaannya kepada fadhlan . sempat juga dia sisipkan  bedak sebagai penambah wangian dalam surat tersebut.

Namun,apakan daya, si fadhlan sudah pun berpunya . Dia sudah bertunang dengan pilihan hati nya . Selepas mengetahui perkara tersebut, Syazlin betul-betul rasa malu dengan tindakannya itu .

Apakah yang akan terjadi kepada Syazlin ? adakah kisah cintanya akan terus menjadi malang walaupun dengan fadhlan ? sama-sama kita saksikan di Astro Ria nanti ya !

itulah sinopsis drama urusan hati cik drama queen yang di tayangkan di astro tu. nampak macam dah tahu jalan cerita dia macam mana kan. hehe kalau tengok drama astro ni ,faham-faham je lah kan .semuanya romantik tik tik gitu. haha

Ramai cakap drama urusan hati cik drama queen ini merupakan drama romantik komedi. korang yang dah tengok drama ni macam mana ? best tak ? apa pendapat korang mengenai Drama Urusan Hati Cik Drama Queen ini . ce komen di bawah .

Sekian .

loading...

1 comment... add one now

galaksi viral galaksi viral February 9, 2017 at 1:43 PM
macam menarik drama ini. hihi. blogwalking dan klik iklan menarik di sini. :)