PANDUAN BUAT KEK KETIKA BULAN PUASA ! MESTI BACA SAMPAI HABIS !

Pernah buat kek ketika bulan puasa ? Mestilah pernah kan. Masa nak dekat-dekat raya mesti kita dah start buat kek sebabnya nak jadikan juadah ketika hari raya. tapi macam awal sangat ja kita nak buat untuk hari raya kan . hehe jadi kita buat kek untuk bulan puasa lah dulu ya .

PANDUAN BUAT KEK KETIKA BULAN PUASA !


buat kek bulan puasa
Gambar sumber google , panduan buat kek ketika bulan Puasa


Nak buat kek kena ikut panduan buat kek yang betul. kalau tidak mesti kek tak jadi. Korang nak tau tak sebab utama kek tak jadi ?

1. Mungkin sebab kurang tepung .
2. Terlebih air .
3. Suhu tak sekata .
4. Tak kacau betul-betul .
5. dalah timing .

Jadi nampak dah yang kalau buat kek tak ikut panduan yang betul mesti tak jadi. 

Kalau nak buat bisnes mesti tak laku. kesian kepada pembeli lah. sebabnya diorang bayar mahal-mahal tapi kek tak sedap seperti dalam gambar. tambah-tambah dalam bulan puasa lak, kalau buat kek dalam bulan puasa tapi tak jadi kemudian korng jual pula, mesti ramai yang doa yang bukan-bukan dekat bisnes korang.

Sebab itu aku cakap awal-awal lagi,, buat kek kena ikut panduan .

Panduan buat kek ketika bulan puasa ini merupakan cadangan untuk korang yang nak buat kek. Aku pernah buat kek tapi tak jadi, masa tu malu gila . hehehe jadi aku yakin panduan ini mampu menolong korang buat kek dengan sempurna.

Boleh sedekah dekat kawan-kawan atau ahli keluarga korang sempena bulan puasa kan. tapi sebelum tu kena tau dulu panduan dia macam mana kan .

Bagi yang nak , Dapatkan di sini - panduan buat kek ketika bulan puasa .

Lepas ni mesti, orang kampung korang akan beratur panjang sebab nak beli kek yang korang buat . Adik ! nak satu kek ! . Lepas tu korang dah boleh buka bisnes dah. kalau korang seorang yang bijak dan cantik, mesti korang akan usaha dapatkan panduan ni .

Bukan senang nak bagi dekat korang panduan buat kek ni kan. korang boleh gunakan untuk hari raya nanti juga.

penutup .

PANDUAN BUAT KEK KETIKA BULAN PUASA ini merupakan salah satu usaha untuk kita belajar cara buat kek yang betul. Lagi satu nak elakkan dari pakcik makcik kita komen pedas macam Ogy dalam mentor bila makan kek yang kita buat tu. haha

nanti keluarlah perkataan " zaassss " . hahaha

Selamat mencuba !

Sekian .

loading...

0 comment... add one now