Biodata Nur Farah Idayu Juara AF Megastar 2017

Idayu merupakan juara af megastar 2017.
dia yang juga merupakan peserta AF 3 dahulu kembali beraksi di pentas ini sekali lagi.

mesti ramai yang nak kenal dengan dia.
sebab tu lah aku kongsikan biodata idayu juara af megastar 2017 .
Biodata Nur Farah Idayu Juara AF Megastar 2017

Biodata Nur Farah Idayu Juara AF Megastar 2017


Nama Penuh : Nur Farah Idayu bt Yaakob
Asal : Kelantan, Malaysia
Pekerjaan :Penyanyi
Tahun aktif: 2005–kini

Instagram idayu adalah : https://www.instagram.com/idayuaf3official/
gambar dia korang tengok dekat instagram yer. hehe


Korang mesti dah tengok persembahan Idayu semalam, fuhh meremang bulu roma kan bila dengar. apa-apa pun, kita ucapkan tahniah kepada dia kerana berjaya menjadi juara af megastar 2017 ni. semoga rezekinya melimpah ruah selepas ini.


loading...

0 comment... add one now