RESEPI AYAM GORENG KFC MUDAH !

RESEPI AYAM GORENG KFC MUDAH ! || Hari ini terasa macam nak tulis pasal RESEPI AYAM GORENG KFC MUDAH ! . Kenapa aku cakap " mudah " ? sebab caranya memang mudah hanya menambah beberapa cara kedalam resepi ayam goreng biasa dan ia akan bertukar menjadi Ayam goreng KFC. Nak tak aku ajarkan RESEPI AYAM GORENG KFC MUDAH ? Berikut merupakan RESEPI AYAM GORENG KFC MUDAH .


RESEPI AYAM GORENG KFC MUDAH !


RESEPI AYAM GORENG KFC MUDAH !

Bahan-bahan :

1. Ayam (terpulang nak potong besar mana )
2. tepung Adabi . ( Boleh beli di pasaran)
3.Telur .

Cara-caranya :

1. Gaul ayam dengan tepung sehingga sebati.
2. Masukkan garam secukup rasa.
3. Pecahkan telur sebiji.
4. gaul semua adunan sekali.
5. Panaskan minyak dan goreng.
6. Boleh makan dah :)

Mudah jer RESEPI AYAM GORENG KFC MUDAH . cumanya kita ni rajin ke tidak nak masak menggunakan resepi yang telah diberikan ini. Jangan risau , aku dah try buat tetapi aku lupa nak snap gambar. hehehe jadi terpaksalah aku upload entrinya dahulu. nanti kalau aku buat lain kali , aku ambil gambar dia ya.

Aku nak kongsikan dengan korang mengenai satu entri yang menarik yang korang akan rugi kalau korang tak baca. Entri berkaitan dengan 18 perkara pencinta ayam sahaja yang faham. Entri ini menarik sebab dia cerita mengenai 18 perkara yang sering dialami oleh pencinta ayam. Disebabkan resepi hari ini adalah RESEPI AYAM GORENG KFC MUDAH ! . jadi korang kena baca entri tersebut. Rujuk Pautan ini.

Semoga entri RESEPI AYAM GORENG KFC MUDAH memberi manfaat kepada anda semua. selamat mencuba resepi baru ini. silakan share kalau korang rasa entri ini bermanfaat untuk korang dan kawan-kawan yang lain.

Sekian.

loading...

0 comment... add one now