عرض المشاركات من أكتوبر, 2017

Biodata Jaja Iliyes Pelakon Drama Lelaki itu Pemilik Hatiku

Hai korang, Hari ni kita nak sembang pasal JAJA ILIYES . Korang kenal ke denga…

5 Fakta Menarik Mengenai Biodata Raja Azura

Peserta Gegar Vaganza 4 , Raja Azura merupakan seorang pelakon, penyanyi …

Biodata AQASHA Penyanyi , Pelakon dan Peserta Gegar Vaganza 4

Hai korang, hari ni kita nak berkenalan dengan aqasha . dia seorang pelakon da…

Biodata Lan Kristal Peserta Gegar Vaganza 4

Biodata Lan Kristal Peserta Gegar Vaganza 4 Vokalis kumpulan kristal, La…

PROFIL ALIF SATAR PELAKON DRAMA RED VELVET

Hari ni kita nak kongsikan pasal Alif Satar yang merupakan salah seorang pel…

Anugerah Skrin 2017 #ASK17 : Ini Senarai Pengacara Anugerah

Anugerah Skrin untuk tahun 2017 akan bermula tidak lama lagi. Mesti ramai yang …

DRAMA RED VELVET LAKONAN ALIF SATAR DAN NEELOFA

Assalamualaikum korang, semalam sempat tak tengok drama RED VELVET   ni. tak se…

Biodata Nur Farah Idayu Juara AF Megastar 2017

Idayu merupakan juara af megastar 2017. dia yang juga merupakan peserta AF 3 d…

Lirik Lagu Selamanya Nyanyian Idayu

Juara AF Megastar 2017 telah di nobatkan. IDAYU merupakan juaranya yang pertam…

Sinopsis Drama Korea Golden Cross

Aku suka layan drama korea. hehehe itulah luahan sesetengah dari kita yang suka…

Sinopsis Drama Lelaki itu Pemilik Hatiku ( TV3)

Tak lama lagi, Lelaki itu pemilik hatiku akan mula bersiaran di tv 3. sinopsis …

Sinopsis Drama Mr Hijab TV3

Drama Mr Hijab yang akan mula di tayangkan pada 17 oktober ini akan bersiaran …

Sinopsis Filem Tombiruo

Filem Tombiruo merupakan filem adaptasi dari novel terkenal tulisan Ramlee Awa…

Liza Hanim Bintang Gegar Vaganza 4

Liza Hanim Bintang Gegar Vaganza 4 Liza Hanim Bintang Gegar Vaganza 4 . Ha…

Senarai Penuh Peserta Gegar Vaganza 4

Senarai Penuh Peserta Gegar Vaganza 4 Assalamualaikum, Gegar Vaganza t…

Gambar Majlis Pertunangan Elfira Loy Dan Sufian Suhaimi

Semalam berlangsung majlis pertunangan diantara artis elfira loy dan penyanyi s…

Sinopsis Drama Korea While You Were Sleeping

Sinopsis Drama Korea While You Were Sleeping Jarang aku kongsikan mengen…

Sinopsis Drama Dia Tv3

Drama baru yang akan mula ditayangkan iaitu drama DIA tidak lama lagi( dah mula…

Sinopsis Filem Bisik Pada Langit

Hai, mesti ramai yang dah tengok filem yang bisik tu. hehe bisik pada langit l…

تحميل المزيد من المشاركات لم يتم العثور على أي نتائج